Gå til innhold

Fu : hva slags vær er det der du bor?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznogood
Skrevet

Akkurat nå?

Her er det nesten-regn og kaldt. Hadde tenkt å rulle en tur med tohjulingen i kveld, men italienere har ikke det beste el-anlegget for regnvær.

Skrevet

Var 1,2 grader da jeg sto opp. Nå er det 5,3. Med andre ord ikke akkurat sommer. Det ser grått ut nå, men det kan jo bli sol lenger utpå.

Skrevet

Fantastic!.Skulle ha liggi pal på verandaen idag for å få farge, men må ut på et kjøpesenter istedet. Får satse på at dagene framover har mer sol i vente.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Strålende sol fra skyfri himmel. (Etter den mai'en vi har hatt, så er det et naturfenomen som går solformørkelsen en høy gang ;-)

Kizza1365380506
Skrevet

Hos oss skinner sola idag etter at vi har hatt en mai med rekordmye regn. Jippi....

Hello Kitty
Skrevet

32° uten vind...litt for godt faktisk! og jeg sitter inne, paa skolen selvsagt..

men naa er det ikke lang tid igjen!!

Gjest valne
Skrevet

Her er været helt nydelig,full sol fra skyfri himmel,sommertemperatur i lufta.Og derfor sitter jag her... :P

Skrevet

Sol, og blå himmel. *fornøyd*

Samme her. Nydelig vær, så jeg får løsrive meg her og stikke ut! :)

Skrevet

Nydelig varmt, vindstille og skyfritt her i Las Palmas.

Skrevet

Varm sol fra skyfri himmel, mangler bare en til å smøre ryggen....

Høne I Frikassè
Skrevet

*gjeeesp*

Har ligget i solsteken i en times tid. Herrleg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...