Gå til innhold

Tlfnr som starter på 988..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Telefonnummer er ikkje knytta til telefonselskap lenger. Du kan ha det samme telefonnummeret uansett kva leverandør du vel, så det er umogleg å vita.

Ja, stemmer... Så grunnen til at jeg ikke får opp nummeret er A: det er skjult, B: det er kontantkort? :)

Gjest bare en

Uansett hvilken opratør man har så har man i dag rett til å reservere seg mot å stå oppført i noe telefon register. Så da spiller det ingen rolle hvilken opratør man bruker så lenge man gir beskjed om man vil stå registrert noen steder eller ikke.

tigertrollet

Uansett hvilken opratør man har så har man i dag rett til å reservere seg mot å stå oppført i noe telefon register. Så da spiller det ingen rolle hvilken opratør man bruker så lenge man gir beskjed om man vil stå registrert noen steder eller ikke.

Ok:)

Annonse

I utgangspunktet Netcom, tidligere var 98 alltid Netcom-numre.

Så - dersom vedkommende fikk sitt mobilabonnement (eller kontantkort) før man åpnet for at man kan ta med nummeret når man bytter operatør (fra netcom til telenor eller omvendt) - og vedkommende ikke har byttet operatør i mellomtiden - så er det Netcom... :-)

Hos Netcom kan man dessuten ha uregistrerte kontantkort (i motsetning til hos Telenor, slik jeg har forstått det), umulig å finne eier da.

Og så er det som andre er inne på mulig at det er hemmelig/reservert nummer, slik at man ikke får opp på opplysningen.

Men - har du forsøkt et nummersøk på www.telefonkatalogen.no (nummersøk)? Trenger ikke å logge seg inn for å bruke den nå lenger.

tigertrollet

I utgangspunktet Netcom, tidligere var 98 alltid Netcom-numre.

Så - dersom vedkommende fikk sitt mobilabonnement (eller kontantkort) før man åpnet for at man kan ta med nummeret når man bytter operatør (fra netcom til telenor eller omvendt) - og vedkommende ikke har byttet operatør i mellomtiden - så er det Netcom... :-)

Hos Netcom kan man dessuten ha uregistrerte kontantkort (i motsetning til hos Telenor, slik jeg har forstått det), umulig å finne eier da.

Og så er det som andre er inne på mulig at det er hemmelig/reservert nummer, slik at man ikke får opp på opplysningen.

Men - har du forsøkt et nummersøk på www.telefonkatalogen.no (nummersøk)? Trenger ikke å logge seg inn for å bruke den nå lenger.

Takk for svar:)

Jo, har forsøkt nummersøk på telefonkatalogen.no. Det er nok ureg:)

Annonse

Gjest tipset

nei, det har jeg ikke. tror bare det er kødd.

:-)

Ok, ditt tap :)

Du må selvfølgelig vite det som er etter 988.

Prøv med ditt eget telefonnummer i stedet, prøv fra jobb eller et annet nummer, hvis du er bekymret for noe

:)

Fikk det samme tipset selv fra en her på dol (posting for en tid tilbake) trodde ikke på det, men det funket.

Noen andre som tør ;)?

tigertrollet

Ok, ditt tap :)

Du må selvfølgelig vite det som er etter 988.

Prøv med ditt eget telefonnummer i stedet, prøv fra jobb eller et annet nummer, hvis du er bekymret for noe

:)

Fikk det samme tipset selv fra en her på dol (posting for en tid tilbake) trodde ikke på det, men det funket.

Noen andre som tør ;)?

*notert*

Jeg vet jo hva som er etter 988.. men jeg tenkte ikke å legge ut nummeret på nettet da vettu;)

Gjest tipset

nei, det har jeg ikke. tror bare det er kødd.

:-)

se forresten på;

http://telenormobil.no/bedrift/priser/samtale/

se litt ned på siden under 18**-19** nummer, der står det; Nummeropplysning IN 1945

(viser hvilken operatør nummer tilhører), er gratis, vet ikke om det er ment som sms, men hvis du ringer 1945 + nr, så får du høre det hvertfall. Har ikke prøvd det gjennom sms.

tigertrollet

se forresten på;

http://telenormobil.no/bedrift/priser/samtale/

se litt ned på siden under 18**-19** nummer, der står det; Nummeropplysning IN 1945

(viser hvilken operatør nummer tilhører), er gratis, vet ikke om det er ment som sms, men hvis du ringer 1945 + nr, så får du høre det hvertfall. Har ikke prøvd det gjennom sms.

Done! Det var Netcom.

Jeg er slett ikke så feig, må bare tenke meg om tilstrekkelig mange ganger så..:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...