Gjest GeorgeX Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Jeg har Telenor Basis-abonnement og bruker Telenor Oppkobling (via modem) for å koble til Internett. Jeg sliter med at jeg blir kastet ut og mister forbindelsen ofte når jeg er oppkoblet. Dette er en plage da det nesten er umulig å få lastet ned filer over en viss størrelse, fordi maskina ikke klarer å holde seg oppkoblet lenge nok. Det er av forskjellige grunner ikke aktuelt å bestille ADSL nå, så jeg lurer på om noen vet om problemet ligger hos Telenor eller om det er noe jeg kan gjøre på min egen maskin for å bedre situasjonen? Noen som har samme problem her? 0 Siter
tiliti Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Kan være maskinen, kan være modemet, kan være telenor, men mest sansynligvis er det forstyrrelser på telefonlinja. Forsøk å sett ned hastigheten et hakk. Brukt Getright eller en lignende nedlastningsorganisator for å kunne fortsette på de fleste filer etter å ha koblet opp på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.