Gå til innhold

Mister forbindelsen

Anbefalte innlegg

Gjest GeorgeX
Skrevet

Jeg har Telenor Basis-abonnement og bruker Telenor Oppkobling (via modem) for å koble til Internett. Jeg sliter med at jeg blir kastet ut og mister forbindelsen ofte når jeg er oppkoblet. Dette er en plage da det nesten er umulig å få lastet ned filer over en viss størrelse, fordi maskina ikke klarer å holde seg oppkoblet lenge nok. Det er av forskjellige grunner ikke aktuelt å bestille ADSL nå, så jeg lurer på om noen vet om problemet ligger hos Telenor eller om det er noe jeg kan gjøre på min egen maskin for å bedre situasjonen? Noen som har samme problem her?

Skrevet

Kan være maskinen, kan være modemet, kan være telenor, men mest sansynligvis er det forstyrrelser på telefonlinja.

Forsøk å sett ned hastigheten et hakk.

Brukt Getright eller en lignende nedlastningsorganisator for å kunne fortsette på de fleste filer etter å ha koblet opp på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...