Gå til innhold

Er du en harrytass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Skapharry

du fikk 34 av totalt 74 poeng

Joda. Du er harry, men helst når du tror folk ikke ser deg. Av og til klarer du imidlertid ikke å styre deg.

Det visste jeg ikke, men mange alternativer manglet da.

Det mange gjør, sparer penger på, er avstressende og sosialt gjør jeg uten bry meg filla om hva trendforskere mener om saken. Om folk ser meg driter jeg i.

Men å fly med kortbukse, bar overkropp, medbragt plastpose, en naken 3-årig unge på slep og innetøfler i butikken for å handle 12 pils gjør jeg ikke. Hva man kaller det er ikke så nøye, det gjør man bare ikke.

Å vaske sokka sine i medbragt vaskevannsfat på trikken er ikke forbudt heller, men å strekke snor mellom hattehyllene for å tørke dem burde vært forbudt.

Å ta tre halvlitre på Ekebergrestauranten er OK, men å ha med feltseng, dyne og to unger inn på uterestauranten og kjøre bil hjem etterpå uten barneseter er litt på kanten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107323-er-du-en-harrytass/#findComment-629442
Del på andre sider

Skapharry

du fikk 34 av totalt 74 poeng

Joda. Du er harry, men helst når du tror folk ikke ser deg. Av og til klarer du imidlertid ikke å styre deg.

Det visste jeg ikke, men mange alternativer manglet da.

Det mange gjør, sparer penger på, er avstressende og sosialt gjør jeg uten bry meg filla om hva trendforskere mener om saken. Om folk ser meg driter jeg i.

Men å fly med kortbukse, bar overkropp, medbragt plastpose, en naken 3-årig unge på slep og innetøfler i butikken for å handle 12 pils gjør jeg ikke. Hva man kaller det er ikke så nøye, det gjør man bare ikke.

Å vaske sokka sine i medbragt vaskevannsfat på trikken er ikke forbudt heller, men å strekke snor mellom hattehyllene for å tørke dem burde vært forbudt.

Å ta tre halvlitre på Ekebergrestauranten er OK, men å ha med feltseng, dyne og to unger inn på uterestauranten og kjøre bil hjem etterpå uten barneseter er litt på kanten.

Jeg fikk akkurat like mange poeng som deg, men testen er vel beregnet for mannfolk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107323-er-du-en-harrytass/#findComment-629457
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg fikk akkurat like mange poeng som deg, men testen er vel beregnet for mannfolk.

Det fins en "kjerring"-test også, det skulle gå for det samme.

Jeg trur sånne gubbe/kjerring nykker er det samme som harrynykker. Trender er ikke så intressant når du blir 40-50. F eks å stå ute og grille med joggedress er akkurat noe 40-50 åringer syns er OK.

20-åringer syns ikke å dra til Svinesund er så kult, da de er mindre prisbevisste og har andre interesser.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107323-er-du-en-harrytass/#findComment-629467
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...