Gå til innhold

Terrorfrykt. Hvor?

Anbefalte innlegg

*Elles er han heldigvis harmlaus. :-)*

Godt at du og ditt store forbilde er uenige om noe (selv om enigheten om raskest mulig ødeleggelse av Norge er felles).

I følge ham er mange på DOL, meg selv inkuldert, en stor trussel mot såvel Grunnloven, rettsikkerheten, ytringsfriheten og antagelig mot psykiateren hans også. LOL.

Definèr "ødeleggelse av Norge".

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• Kizza1365380506

11

• Ulv I Faarikaal

7

• Bassisten

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

*Elles er han heldigvis harmlaus. :-)*

Godt at du og ditt store forbilde er uenige om noe (selv om enigheten om raskest mulig ødeleggelse av Norge er felles).

I følge ham er mange på DOL, meg selv inkuldert, en stor trussel mot såvel Grunnloven, rettsikkerheten, ytringsfriheten og antagelig mot psykiateren hans også. LOL.

Jeg skrev du var en større trussel enn den jevne innvandrer (som du spyr så mye galle over).

Verken du eller de er noen stor trussel, med mindre folk ler seg ihjel av deg.

Annonse

Gjest Morsk

Jeg skrev du var en større trussel enn den jevne innvandrer (som du spyr så mye galle over).

Verken du eller de er noen stor trussel, med mindre folk ler seg ihjel av deg.

*Jeg skrev du var en større trussel enn den jevne innvandrer*

Feil.

Ifølge SsB ligger den "jevne innvandrer" 2-3 ganger høyere på statistikken for en rekke grove forbrytelser enn "den jevne nordmann".

Det er jo dette faktum du blir helt krakilsk over at andre bekymrer seg for, og hele WW2-remsa gulpes opp.

*Jeg skrev du var en større trussel enn den jevne innvandrer*

Feil.

Ifølge SsB ligger den "jevne innvandrer" 2-3 ganger høyere på statistikken for en rekke grove forbrytelser enn "den jevne nordmann".

Det er jo dette faktum du blir helt krakilsk over at andre bekymrer seg for, og hele WW2-remsa gulpes opp.

..eh... Hva så?

Det forhindrer da ikke deg å være en større trussel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...