Gå til innhold

Flere som kjeder seg i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Günter
Skrevet

Jeg sitter her bare og glaner. Leser litt her, taster litt der, drikker litt cola.... bla bla.

Flere som kjeder seg litt i kveld?

Skrevet

Ja... Er ikke verdens morsomste lørdag for å si det sånn.

Men internett kan da være rasende festlig det og :) Men jeg skulle vel egentlig likt å ha bedre ting å gjøre akkurat i kveld.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, men jeg har dedikert denne kvelden til DOL og noen øl.

Ufortjent kanskje ?

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jepp kjeder meg. Men det er jo litt artig her inne på dol til tider:o)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja - men det er bare 100 meter til puben, så snart at kona har sett ferdig et-eller-anna på tv, stikker vi.

Skrevet

Nei, jeg kjeder meg ikke. Jeg har kost meg ute i hele dag sammen med tre-åringen, vi har vært på nabobesøk og lekt og sølt med vann, har grillet ute, og pottet småplanter jeg har sådd fra frø over i små potter. Et par av nabo-bertene trodde ikke sine egne øyne, da de så at jeg hadde plantet stueplanter fra frø selv! (Det er altså ikke blomster til hage og balkong, men vanlige stueplanter til vinduene inne).

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, ser dødelig våpen for nte gang. Det sier egentlig alt.

Skrevet

Ja.

Ja jeg kjeder meg. Men som farmoren til Albert Åberg sier, det er bra å kjede seg fordi det kan ikke alltid være morsomt. Å kjede seg er bra for da kan man glede seg til noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...