Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er viktig å ikke la seg tirre opp for mye. Du må i alle fall ikke vise det. Da skriver du vanligvis dårligere. Noen blir så inni helvete forbanna, og klarer ikke å skjule det.

Bassisten eksploderer sånn ca. 1 gang pr. måned og han skriver aldri så bra som da. Men det er nok unntaket.

Det er bedre å anlegge en cool image og skrive kontrollert og saklig samme hvor stygt du blir angrepet. Det gjør motstanderen usikker og aggressiv, og du får poeng hos "dommerne".

....

Det var første leksjon.

*noterer i siste liten* ;-)

hehe - hva var galt med å skrive dedikere da? Vet ikke hvilken tråd det var snakk om jeg, men.. :)

Det er ikke noe norsk ord som heter å dedikere, ikke det at det er noe big deal, for hele norge går rundt og tror det. Men dedicate på engelsk = dedisere på norsk.

Bare derfor..

Gjest liker ikke sidamen..

Etter ¨ha sett på en del bilder på dette nettstedet skjønner jeg enda mer hvor lite utseende har å si. Jeg ser ene og alene på personlighet når jeg skal finne ut om en type er atraktiv eller ikke. Utseende har ingenting å si.

Kan uskyldige bli hengt ut på dette nettstedet?Jeg synes det er sykt og fokusere sånn på utseendet.

Linken til det bildet du linket til,er det en sminka mann forresten(altså en trance)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...