Gjest gi meg råd Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har fått attføringsattest på at jeg må bytte arbeidssted. Dette etter anbefaling fra legen etter en konflikt på skolen hvor jeg jobber som lærer. Arbeidsmarkedet er tøft for lærere nå og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Har vært sykemeldt i ni måneder og trenger virkelig å komme ut i jobb nå. Må søke om rehabilitering/attføring hvis jeg skal være sykemeldt videre, noe jeg absolutt ikke har lyst til eller føler at jeg trenger. Hvis jeg blir friskmeldt skal jeg ikke tilbake til skolen hvor jeg jobbet, men kan havne hvor som helst. Det var en konflikt mellom rektor og meg, og det finnes ikke noe skriftlig noe steder. Jeg vil bare komme meg vekk og vet at jeg blir syk av å gå tilbake til samme situasjon. Hva bør jeg gjøre? Bruke attføringsattesten når jeg søker andre skoler og dermed fortelle indirekte om konflikten, eller bare gi blaffen og la kommunen ordne meg et eller annet? Jeg skal til legen om to dager og da må jeg bestemme meg for friskmelding eller ikke, noe jeg inderlig ønsker meg nå. Noen som har råd i en vanskelig situasjon. Jeg trenger å komme meg lengst mulig vekk fra den skolen hvor alt ulmer av konflikter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107409-attf%C3%B8ringsattest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…