Gjest Raffine Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Så har jeg min siste eksamen for i år! Jeg har i grunnen vondt for å tro det! Det skal bli så vanvittig deilig å bli ferdig! Nå håper jeg bare at jeg står på alle... I morra skal jeg har muntlig, så hadde vært fint med noen lykkeønskninger... Etterpå: Rett ned til brygga og utepils! God sommer, folkens! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Lykke til med siste eksamen, Raffine! Kos deg med utepilsen. ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg kan godt ønske deg lykke til, skal nemlig også til muntlig eksamen i morgen. Det er noe etterutdanning og forhåpentligvis absolutt ikke min siste. Jeg storkoser meg med å studere i voksen alder, men som jeg gleder meg til i morgen. En utepils i det fine været blir det nok på meg også. 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg kan godt ønske deg lykke til, skal nemlig også til muntlig eksamen i morgen. Det er noe etterutdanning og forhåpentligvis absolutt ikke min siste. Jeg storkoser meg med å studere i voksen alder, men som jeg gleder meg til i morgen. En utepils i det fine været blir det nok på meg også. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.