Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tilstår - jeg er en morder.

Altså jeg driver å maler huset. Og så har vi en fuglekasse. Der flytta det inn et fuglepar og det har kvitrer som bare det inni der nå i to uker. Altså fullt av unger der.

Så har jeg mala alle andre vegger enn den veggen der denne kassa står. Og gjort unna alt arbeidet før jeg nå MÅTTE flytte kassa.

Jeg satte opp to stiger - et ved kassa, og et der den skulle flyttes til, altså en annen vegg.

Jeg så når fuglemoren hadde vært å matet dem, og så sprang jeg opp stigen, løsnet kassa, tok den ned, og opp den andre stigen og spikra den fast.

Alt i løpet av et minutt.

Men nå er det totalt stille inni der. Og moren er søkk vekk...

Herregud - har jeg kverka dem nå? Daua de av sjokk? Er det noe håp om at moren vil finne dem (det er bare to meter unna forrige bosted...)

Stønn. Samboeren sukker oppgitt over meg - hun mener det er fem færre fugler i verden, so what. Men ikke jeg.

Noen som vet om det er håp for de små...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107415-en-morder-st%C3%A5r-fram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojda...Men du gjorde joså godt du kunne.

Kan du ikke se etter oppi der da? Sånn at du får svar på om de lever eller ei? Det høres meget dystert ut at det har blitt så stille der inne.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sett etter om en dag eller to, og evt begravd de puslingene i hagen eller noe, dersom de var døde.

Rengjør fuglekassa godt inni etterpå, for å få vekk fuglelopper og sånt, så er den klar til neste år.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...