Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Tenkte jeg skulle imponere kjæreste med noe bakverk, det virker som om han ikke tror på min beskjedne selvskryting Men hva er godt å fylle piroger/horn med. Skinke og ost høres godt ut, men hva mer? Forslag mottas med takk 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Fylte horn er knallgodt!!! Du gav meg virkelig en idé til kveldskosen nå. Jeg pleier å fylle dem enten bare med ost og skinke, eller med pizzafyll. begge deler er like godt! 0 Siter
millymollymandy Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Hvis du søker på piroger på nettet vil du få opp mange gode oppskrifter - det er jo en vanlig spise både i Finland,Russland, Polen og sikkert også Baltikum og andre Østeuropeiske land. Jeg vet jeg fikk noen veldig gode i Finland - servert med hakket hardkokt egg ved siden av - og jeg har også fått mange gode varianter i Polen. Det er moro å prøve noen nye vrier, synes i hvertfall jeg. 0 Siter
birdie Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Lunsjhorn: http://home.no.net/birgitf/skinkehorn.htm 0 Siter
tiliti Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 ost/skinke. Ost/champinjonger. Ost/skinke/champinjonger. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Når jeg lager fylte horn (som jeg alltid får skryt av) så fyller jeg de med tre skiver gulost, en salamiskive og så tar jeg på hvitløkspepper (kvern) og oregano. De er kjempegode! Hun å bruke masse ost, så det tyter ut.. nam nam.. Det er samboern og hans kameraters favoritt i hvert fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.