Gå til innhold

landskamp Danmark-Norge 7juni ??

Anbefalte innlegg

Gjest sussiii-fotballfan
Skrevet

Hallo!

Kan noen si meg hvilken kanal/kanaler landskampen danmark-norge neste lørdag går på, og klokkeslettet?

tusen takk :-)

sussi

Skrevet

Synd ikke en sånn kamp går på en rikdekkende kanal.....

Neste lørdag må jeg nok nøye meg med NRK1.

Eller du kan stikke på Rådhusplassen i Oslo hvor det visstnok blir satt opp storskjerm.

Skrevet

Synd ikke en sånn kamp går på en rikdekkende kanal.....

Neste lørdag må jeg nok nøye meg med NRK1.

Da hadde jeg vært ganske pissed hvis jeg ikke fikk inn tv3 ..... men om du ikke har selv så kjenner du vel noen som har?? Hvis ikke har du noen dager på deg til å bli kjent med noen *S*

Skrevet

Da hadde jeg vært ganske pissed hvis jeg ikke fikk inn tv3 ..... men om du ikke har selv så kjenner du vel noen som har?? Hvis ikke har du noen dager på deg til å bli kjent med noen *S*

Skal ikke de som har TV3 miste den snart, det var noe om digitalt?

Jeg regner med jeg er hos min mor i pinsen, men det er mulig min søster som bor i nærheten har TV3.

Skrevet

Skal ikke de som har TV3 miste den snart, det var noe om digitalt?

Jeg regner med jeg er hos min mor i pinsen, men det er mulig min søster som bor i nærheten har TV3.

Har ikke fått med meg at tv3 vil forsvinne .... kanskje det er noe for de som har parabol. Der jeg bor er det via kabel.

Gjest sussiiii
Skrevet

hallo!

jammen er det ingen andre som sender den en tv3 ??? euro-sport etc...

jeg blir gærn..!!!!

susssssi

Skrevet

hallo!

jammen er det ingen andre som sender den en tv3 ??? euro-sport etc...

jeg blir gærn..!!!!

susssssi

DU får slå opp på eurosport da og sjekke.

Dansk tv vil jeg tro sender den.

Dessuten vil vel mange puber o.l. sende fra kampen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...