Gå til innhold

Antall tegn i en - 1 - SMS melding

Anbefalte innlegg

Gjest Kengun
Skrevet

Hvor mange tegn er det plass til i en - 1 - SMS melding. Er det 150 eller 160?

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Jeg mener det er 160 tegn i 1 sms

tigertrollet
Skrevet

Det kommer vel an på telefonen det. Mener at det var færre på 3110'en jeg hadde, men der kunne jeg sende serie på tre.

Det er 160 på 6310'en som jeg har nå:)

Skrevet

Det kommer vel an på telefonen det. Mener at det var færre på 3110'en jeg hadde, men der kunne jeg sende serie på tre.

Det er 160 teikn i ei melding. Mange telefonar tillet å senda fleire teikn, men då blir det sendt i fleire meldingar, ikkje ei.

Annonse

Skrevet

Og no ser eg at eg leste "flere" ikkje "færre" slik du skreiv... :-)

160 teikn har vore standard på alle GSM-telefonar sidan starten.

Skrevet

ok, takk for svar :)

Noen nyere telefoner har plass til det dobbelte (?), men da deles meldingen opp hos mottaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...