punkyB Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Jeg er vel også en ...... en teit bie forvillet seg opp i lampa mi - en halogenlampe ..... den ble ganske svidd gitt ...... 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Da ble du samtidig kvitt en liten morder. 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Så så... Dersom dét er nivået så vart eg massemordar i dag etter å ha gått på ein sti full av maur... Får vera grenser for kva ein skal passe på... Dessutan kan det hende at bia var suicidal... ;-) 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Skrevet 1. juni 2003 Så så... Dersom dét er nivået så vart eg massemordar i dag etter å ha gått på ein sti full av maur... Får vera grenser for kva ein skal passe på... Dessutan kan det hende at bia var suicidal... ;-) Da var det en liten SM bie ..... den ble svidd skikkelig først , nå lukter det skikkelig svidd her *S* 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Skrevet 1. juni 2003 Da ble du samtidig kvitt en liten morder. Jeg har vel ikke utpreget dårlig samvittighet .... *S* 0 Siter
Sør Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Så så... Dersom dét er nivået så vart eg massemordar i dag etter å ha gått på ein sti full av maur... Får vera grenser for kva ein skal passe på... Dessutan kan det hende at bia var suicidal... ;-) Bien burde vel egentlig ha tatt kontakt med legevakten eller fastlegen sin! Med vennlig hilsen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Ring brannskadeavdelingen på Haukeland. Sikkert noen som kan ta en bi-jobb. HAHAHAHAHAHAhhhhhaaa... åhhh host host. 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Skrevet 1. juni 2003 Ring brannskadeavdelingen på Haukeland. Sikkert noen som kan ta en bi-jobb. HAHAHAHAHAHAhhhhhaaa... åhhh host host. hehe ..... morsom du jo 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 hehe ..... morsom du jo Psjt. Han er berre interessert i å elge seg inn på insektet ditt. Eg høyrer rykter om at han er bifil... 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Skrevet 1. juni 2003 Psjt. Han er berre interessert i å elge seg inn på insektet ditt. Eg høyrer rykter om at han er bifil... hehe - nå kommer virkelig gullkornene løpende på en snor her .... *S* Jeg må bare bifalle dere alle ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 hehe ..... morsom du jo Tror jeg må sove... God natt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. juni 2003 Skrevet 1. juni 2003 Psjt. Han er berre interessert i å elge seg inn på insektet ditt. Eg høyrer rykter om at han er bifil... Jeg har hørt om bifil, men hva er baufil ? 0 Siter
punkyB Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Skrevet 1. juni 2003 Tror jeg må sove... God natt. Natta :-) 0 Siter
Gjest anonym person Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Det var antagelig en slem person som ble reinkarnert til flue. Kanskje x-naboen din. 0 Siter
punkyB Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Skrevet 2. juni 2003 Det var antagelig en slem person som ble reinkarnert til flue. Kanskje x-naboen din. Da burde det heller ha vært naboen under ..... kan du ordne det kanskje - har du noen forbindelser ? 0 Siter
Gjest anonym person Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Da burde det heller ha vært naboen under ..... kan du ordne det kanskje - har du noen forbindelser ? Nei, har ingen forbindelser med han under, du vet han der med to horn i panna, høygaffel og klovfot. Men om du har forbindelse med ligningssjefen hjelper nok det. 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Jeg har hørt om bifil, men hva er baufil ? Baufil er nynorsk for folk som likar byar. Altså "byfile". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.