Gå til innhold

går det ann å lure....?

Anbefalte innlegg

Gjest under bare litt
Skrevet

På noen nettider går det ikke ann å høyreklikke på f.eks bilder som er med copyright, finnes det noen måter å lure browseren å likvel kunne stjele bildet?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bruk et fotoprogram som kan fange bildet, dvs skjære det ut av skjermbildeminnet.

Eller trykk Alt-PrtScr og åpne Paint. Velg -Lim inn-, eller trykk Ctrl-v.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Fint om jeg kunne se ut av tittelen hva du vil spørre om (det er ikke sikkert jeg er så nysgjerrig).

Du får lettere svar da.

Gjest takk skal du ha! u/t
Skrevet

Bruk et fotoprogram som kan fange bildet, dvs skjære det ut av skjermbildeminnet.

Eller trykk Alt-PrtScr og åpne Paint. Velg -Lim inn-, eller trykk Ctrl-v.

.

Gjest takk skal du ha
Skrevet

.

den er grei, viste ikke hva jeg skulle kalle tråden.

Skrevet

Slå av muligheten til å se JavaScript i browseren. Etterpå kan du høyreklikke og stjele bilder til du ser mannen med ljåen.

Skrevet

slå av for javascript (i nettleseren din)

ups, jeg så ikke dere under her - sorry.

Gjest takk skal dere ha
Skrevet

slå av for javascript (i nettleseren din)

Takk!

Viste det måtte gå ann.

:)

Skrevet

Man kan også lagre hele nettsida på egen maskin (Filmeny, Lagre som..) for deretter å plukke ut det man måtte ønske av bilder e.l.

Skrevet

Ved å bruke Opera :)

Litt billig, men det funker faktisk i Opera

Jepp.. Opera tillater ikke websider å ta kontroll over nettleserfunksjonene. En webside bør ikke få lov å bestemme hvor jeg skal få høyreklikke.. mener nå jeg, i alle fall :)

Gjest Kengun
Skrevet

den er grei, viste ikke hva jeg skulle kalle tråden.

I mange tilfeller kan du også holde nede ESC samtidig som du trykker høyre musetast. Slipp så ESC :-)

Gjest Takk, til deg også Kenguen u/t!
Skrevet

I mange tilfeller kan du også holde nede ESC samtidig som du trykker høyre musetast. Slipp så ESC :-)

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...