Gå til innhold

Once a cheater, always a cheater?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, i mine øyne stemmer dette. Hvis noen kan være utro en gang kan h*n godt gjøre det samme flere ganger. Jeg tror også terskelen for å være utro første gang er mye høyere enn andre, tredje ++ gang hvor man kanskje blir tryggere på at man kan slippe unna med det, evt bli tilgitt av partneren.

Gjest ikke undertegnet

Ja, i mine øyne stemmer dette. Hvis noen kan være utro en gang kan h*n godt gjøre det samme flere ganger. Jeg tror også terskelen for å være utro første gang er mye høyere enn andre, tredje ++ gang hvor man kanskje blir tryggere på at man kan slippe unna med det, evt bli tilgitt av partneren.

Dette er jeg ikke enig med!

hvis man har vært utro mens man ikke har hatt det noe godt i et forhold og er utro og finner seg en ny, Er det ikke dermed sagt at man er utro da og!

Da har man sterke lyster

Dette er jeg ikke enig med!

hvis man har vært utro mens man ikke har hatt det noe godt i et forhold og er utro og finner seg en ny, Er det ikke dermed sagt at man er utro da og!

Da har man sterke lyster

Hvis man ikke har det godt i et forhold bør man heller avslutte forholdet og så finne seg en annen istedet for omvendt.

Annonse

petter smart

Men folk kan jo være utro selv om de ikke har vært det før også.

Det er selvfølgelig ingen automatikk i dette. Mange anger også etterpå, det ble ikke som de trodde, og de gjør det ikke igjen (brent barn prinsippet).

Men folk kan jo være utro selv om de ikke har vært det før også.

Det er selvfølgelig ingen automatikk i dette. Mange anger også etterpå, det ble ikke som de trodde, og de gjør det ikke igjen (brent barn prinsippet).

Det får ikke hjelpe, det at de faktisk med vitende og vilje har gjort noe de vet ville såre en annen er mer enn nok, én gang er én gang for mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...