Gå til innhold

Slanking-Jeg blir så forbanna!!%¤"(

Anbefalte innlegg

Takk sliter med å få sove så jeg bør vel sløyfe nattmaten og heller trimme litt.

Var inne i en fin trend for et par mnd. siden.

Men nå har jeg mistet peppen.

Hvis en er sulten er det også vanskelig å få sove..

Kan jo spise noe lett.. og kanskje gå en rask tur ute før en legger seg..

Fortsetter under...

Klarer du virkelig å holde deg til EN sånn spisedag som du kaller det? (for et groteskt ord forresten, det høres ut som du ikke spiser de andre dagene!)

Jeg syns det er bedre å kunne unne seg litt sånn hver dag hvis man har behov for det, jeg og har man ikke behov for det, neivel, så er jo det greit! :-)

Forøvrig har jeg en gang hatt samme taktikk som deg, jeg skeiet ut en dag i uka...Nå syns jeg det blir for lite.

men funker det for deg, så :-)

Jeg må innrømme at jeg unner meg litt ekstra innimellom. I går f.eks spiste jeg en is. Og jeg spiser litt om det blir servert kaker e.l. Jeg er ikke fanatisk, men har den regelen i utgangspunktet at jeg skal gjemme det til helgen. Da blir det ikke utskeielser hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...