Gå til innhold

Når "hits" er skyhøyt og ikke i samsvar med sidevisninger

Anbefalte innlegg

Altså; jeg har et lite problem. Siden min har veldig mange "hits". (Tror nettleverandøren snakket om ca. 1.5 million per mnd.) Men "pages" og "files" er mye lavere.

Hva kan denne forskjellen komme av? Hvordan reduserer man belastningen på serveren slik at jeg slipper å måtte ha en dedikert server?

http://www.mingle.as/forum/attachment.php?s=&postid=239801

*blakk student*

Fortsetter under...

"Hits" er alle treff på sida di. Dvs. at ei internettside ofte har mange hits for kvar sidevisning, dersom ikkje sida har berre tekst.

Eit bilete på ei side er ein hit, sjølve sida er ein hit, eit eksternt stylesheet er ein hit osv.

"Hits" er alle treff på sida di. Dvs. at ei internettside ofte har mange hits for kvar sidevisning, dersom ikkje sida har berre tekst.

Eit bilete på ei side er ein hit, sjølve sida er ein hit, eit eksternt stylesheet er ein hit osv.

Jeg trodde det var "files", jeg.

*forvirret*

Annonse

Jeg vet ikke. :-(

Vel, trafikken er trafikken. Einaste måten å redusere trafikken er vel å be folk om å slutte å bruke mingle... ;-)

Eventuelt kan du redusere bruken av bilete (gif'ar, smileys, etc.) Det er det som utgjer mesteparten av bandbreidda, som vel er det leverandøren ser på.

Vel, trafikken er trafikken. Einaste måten å redusere trafikken er vel å be folk om å slutte å bruke mingle... ;-)

Eventuelt kan du redusere bruken av bilete (gif'ar, smileys, etc.) Det er det som utgjer mesteparten av bandbreidda, som vel er det leverandøren ser på.

Pokker..

Jaja. Takk for hjelpen.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...