Gå til innhold

FU: Hvor sunn er du?

Anbefalte innlegg

Gjest brøla
Skrevet

Jeg bare undrer.

Hva gjør du for å ta vare på kropp og sjel?

Gjest prust
Skrevet

Kropp: Spiser ikke mye feit mat. Drikker ikke mye brus, men derimot litt for mye godteri. Prøver å øke vanndrikkingen. Prøver å spise noe frukt og grønnsaker hver dag. Trener i perioder, ikke akkurat nå.

Sjel: Har gode venner, prøver å skvære opp med mannen min når vi har hatt noen sammenstøt, er med i bibelgruppe, forsøker å være mest mulig ute i friluft og natur når jeg har fri, ønsker å gi barna mine en trygg og god oppvekst ved å være mye sammen med dem.

tigertrollet
Skrevet

Veldig sunn faktisk. Nesten så mye at jeg vurderer å begynnne å røyke igjen..*s*

Gjest mikaella
Skrevet

det sunneste jeg gjør for meg selv er å gjøre minst én usunn ting hver dag.

Skrevet

Veldig sunn faktisk. Nesten så mye at jeg vurderer å begynnne å røyke igjen..*s*

Høh? Har du sluttet? *s*

Skrevet

Jeg er rimelig sunn av meg, uten at jeg er noen fanatiker. Jeg trener to til tre ganger pr. uke, spiser sunt, bla. mye frukt og grønnsaker. Røyker ikke og drikker svært lite alkohol, selv om jeg drikker det meste. Men rødvin er jo godt da:-)

Skrevet

Har trent en stund og det kjennes veldig bra ut for kropp og sjel.

Men er nok for mye inne og sitter på r...

Ligger ikke under for dødssynden fråtsing, kostholdet er godt over middels sunt vil jeg tro. Slenger innpå boller, godterier og usunn mat når det passer seg.

Har ikke noe forhold til ymse teorier om karbohydrater, proteiner, for ikke å snakke om kalorier (null peil).

Sluttet å røyke for endel år siden. Ikke mye alkohol - for lite egentlig, er veldig glad i rødvin og øl.

Sist, men ikke minst, jeg har en glad og positiv innstilling til livet, meg selv og omgivelsene. Hvis man vil ha det dårlig er det i så måte en bombesikker metode å kretse om sitt eget ynkelige selv. Derfor prøver jeg å sette ting i større perspektiver, gjerne universelle. Dessuten er det lurt å gi mye kjærlighet og alt som er godt.

Alt i alt er jeg ikke så verst sunn, tror jeg.

Men dere vet hva de sier, lastenes sum er gjerne konstant...

tigertrollet
Skrevet

Høh? Har du sluttet? *s*

Jepp. *stolt*

Sluttet i Januar igjen etter å ha lest "Endelig ikke røyker"-boka. Men i dag var det så mye mas med det-du-vet-fortiden at jeg holdt seriøst på å ta meg en røyk. Jeg endte heller opp med en Vitaminbombe-juice på Bagel& Juice, så -ja- jeg er nok altfor sunn blitt.. *s*

tigertrollet
Skrevet

Jeg er rimelig sunn av meg, uten at jeg er noen fanatiker. Jeg trener to til tre ganger pr. uke, spiser sunt, bla. mye frukt og grønnsaker. Røyker ikke og drikker svært lite alkohol, selv om jeg drikker det meste. Men rødvin er jo godt da:-)

"Men rødvin er jo godt da"

Det er sunt, mrxx. Bra for helsa vettu:-)

Skrevet

Jepp. *stolt*

Sluttet i Januar igjen etter å ha lest "Endelig ikke røyker"-boka. Men i dag var det så mye mas med det-du-vet-fortiden at jeg holdt seriøst på å ta meg en røyk. Jeg endte heller opp med en Vitaminbombe-juice på Bagel& Juice, så -ja- jeg er nok altfor sunn blitt.. *s*

Snart kan du vel ikke drikke alkohol heller? *skuler på tigerbølla*

tigertrollet
Skrevet

Snart kan du vel ikke drikke alkohol heller? *skuler på tigerbølla*

Jeg drikker så sjelden alkohol fra før at det er derfor jeg blir rabiat etter 4 Gin&Tonic. Og hva trenger du? To lettøl?

:-P

Skrevet

Æsj.. jeg har slutta å røyke og spiser ikke vennene mine. Prøver å bytte ut poteter og brød med linser og Fibersunn i perioder. Det går litt mer soya og grønnsaker i meg enn i de fleste andre. Det får vel klare seg tenker jeg.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg drikker fersk hjemmelaget fruktjuice om morgenen. Spiser havregryn til frokost, trener 2-4 ganger i uka, holder meg unna sjokolade og potetgull, spiser lite og ofte og går trapper istedet for å ta heisen.

.

.

. ...i veeldig korte perioder av gangen.... :-)

Skrevet

Jeg drikker så sjelden alkohol fra før at det er derfor jeg blir rabiat etter 4 Gin&Tonic. Og hva trenger du? To lettøl?

:-P

Nei, jeg blir stort sett full bare jeg ser på flaska... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...