Gjest krøkk Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Er trøtt,men trenger mat, hva har du hatt til dagens første måltid? 0 Siter
Gjest ikke sundt Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 en RedBull och utallige sigaretter.. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 God Morgen Youghurt med jordbær og müsli ! Til lunsj venter en skive med kokt egg, tomat og agurk.... + en saftig Kiwi!! Yummi!! 0 Siter
serendipity Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Fitness m/mels og syltetøy. Rugbrød med kalkun og paprika til lunsj + en pære. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Fitness m/mels og syltetøy. Rugbrød med kalkun og paprika til lunsj + en pære. Melk..skulle det stå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Ei grov skive med krepsesalat på og ett glass melk klokka 7.30. Nå drikker jeg kaffe på jobben! 0 Siter
carma Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 En brødskive med krydderskinke og 1/2 l. vann. 0 Siter
Gjest Skitt au! Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Først et glass vann med diverse kosttilskudd. En TINE skogsbæryoghurt med havregryn, solsikkefrø og linfrø oppi. Heller alt i en dyp tallerken og rører rundt. (Får ikke plass til nok korn hvis en har det i begeret). Kaffe og avisa til dessert. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Først et glass vann med diverse kosttilskudd. En TINE skogsbæryoghurt med havregryn, solsikkefrø og linfrø oppi. Heller alt i en dyp tallerken og rører rundt. (Får ikke plass til nok korn hvis en har det i begeret). Kaffe og avisa til dessert. Hvordan smakte avisen ? 0 Siter
Gjest Skitt au! Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Hvordan smakte avisen ? En litt tørr smak. Derfor kaffen attåt! Og så ble jeg veldig svart over hele nedre del av ansiktet.... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 En litt tørr smak. Derfor kaffen attåt! Og så ble jeg veldig svart over hele nedre del av ansiktet.... Mange nyheter er ganske tungt fordøyelige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.