Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk Mirc :-)

Hent scriptene AutoGet og Omenserve fra nettet, og installer disse.

Koble deg så opp mot Undernet, og søk opp kanaler med mp3 som del av kanalnavn.

Jeg tror faktisk de har en egen "norsk" kanal der inne og.

Lykke til!

ehhh... det der er nok ein smule FOR komolisert for meg, gitt...

Annonse

Hvis du gidder å vente til i kveld kan jeg finne den for deg å sende den på mail. Har funnet absolutt alle sanger jeg her lett etter (hittil).

d hadde vore kjempe-fint.... ska synge på revy, må lære meg melodien... mail-adr mi er [email protected]

petter smart

d hadde vore kjempe-fint.... ska synge på revy, må lære meg melodien... mail-adr mi er [email protected]

Fant sangene, men får ikke til å sende dem til en hotmail-konto (en kan ikke sende mer enn ca 1,4 MB til en hotmail konto).

Men når jeg søkte på herborg + blåbær/ eg og edith fant jeg begge to. Det er mulig du må søke flere ganger, men de fins der, nå også på min maskin.

Men du kan vel finne selve teksten andre steder på nettet.

Fant sangene, men får ikke til å sende dem til en hotmail-konto (en kan ikke sende mer enn ca 1,4 MB til en hotmail konto).

Men når jeg søkte på herborg + blåbær/ eg og edith fant jeg begge to. Det er mulig du må søke flere ganger, men de fins der, nå også på min maskin.

Men du kan vel finne selve teksten andre steder på nettet.

skal ikkje ha tekst, men melodi. kan du sende dei til outlook? [email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...