Gå til innhold

FU: Hvilken mobil har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hva er det som er dårlig med telefonen da? Jeg har også en sånn men er rimelig fornøyd med den. Bortsett fra den "intelligente" ordboken da, den syns jeg er helt idiotisk ..

Uff det er mye!!!

Dden slår seg av å på som den selv ønsker, tastene er treige, må trykke flere ganger enn nødvendig, plutselig kan jeg ikke sende meldinger selv om ingenting er galt med nettet alle andre enn meg greier det og jeg kan sitte uten å få sendt en melding på flere dager, er ikke alltid telefonen ringer, og jeg misser telefoner, får bare ubesvarte anrop og telefonen ligger RETT vedsiden av osv, jeg kunne fortsatt i timesvis... Ehee... ikke det da men!

Men jeg er på utkikk etter en annen da, så jeg holder ut!

Drømmen er en Nokia 3560, eller den ultimate Ericsson P800.... :) *drømmer*

3510 eller 3510i (fargeskjerm)? Hva er det du ikke liker?

3510..

Har ikke hatt den lenge, men den oppfører seg innimellom som den vil.. Blir treig hvis den har for mye mld.. og den henger seg, kobler seg ut og slår seg på selv uten at jeg trenger å slå inn noen kode..

Har hørt flere som har samme problemet med 3510..

Men er ellers veldig fornøyd med menyen til nokia telefonene.. Men tror det at jo mere finnesser det er på dem, til mere problemer blir det med dem..

Nokia 3510i, har jeg derimot ikke hørt så mye negativt om..

:o)

3510..

Har ikke hatt den lenge, men den oppfører seg innimellom som den vil.. Blir treig hvis den har for mye mld.. og den henger seg, kobler seg ut og slår seg på selv uten at jeg trenger å slå inn noen kode..

Har hørt flere som har samme problemet med 3510..

Men er ellers veldig fornøyd med menyen til nokia telefonene.. Men tror det at jo mere finnesser det er på dem, til mere problemer blir det med dem..

Nokia 3510i, har jeg derimot ikke hørt så mye negativt om..

:o)

Det var da bra :-)

Har hatt min andel møkkatelefoner ser du (Stort sett Ericsson)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...