Good Golly! Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Noen som kan gi meg link til den? Please!! Hvem har originalen forresten? 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Tal Bachman. Syns orginalen er bedre en Kurts (Nå blir jeg vel halshugget... hehe) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Så vanskelig er det da ikke å søke på google? Tittel på låta + ordet lyrics er ikke noe dårlig tips i så måte... ;-) http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22she%27s+so+high%22+lyrics Melodien får du finne sjæl! :-Þ 0 Siter
shandy Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Tal Bachman. Syns orginalen er bedre en Kurts (Nå blir jeg vel halshugget... hehe) Ikke av meg, jeg er faktisk enig med deg :-) 0 Siter
Good Golly! Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Skrevet 3. juni 2003 Ikke av meg, jeg er faktisk enig med deg :-) *ler av deg* 0 Siter
shandy Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 http://www.ugcs.caltech.edu/~harel/cgi/page/htmlit?Shes_So_High.html 0 Siter
shandy Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 *ler av deg* Hva ler du av? Det må da være lov å ha forskjellige meninger - selv om noen åpenbart tror de har enerett på å mene noe. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Skrevet 3. juni 2003 Hva ler du av? Det må da være lov å ha forskjellige meninger - selv om noen åpenbart tror de har enerett på å mene noe. Slapp av... Du skrev "ikke le av meg"... Perfekt mulighet til nettopp å gjøre som du ikke ville vi skulle gjøre... 0 Siter
shandy Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Slapp av... Du skrev "ikke le av meg"... Perfekt mulighet til nettopp å gjøre som du ikke ville vi skulle gjøre... Jeg er helt avslappet du, og du må gjerne le. Litt pussig igrunn, siden du ikke engang har hørt Tal Bachman sin versjon å le av at andre syntes denne er bedre enn Kurt sin utgave. Mitt råd: Last den ned å hør først. 0 Siter
Lenny Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 She's so high, She's so high,She's so high,She's so high,She's so high,She's so high... WOAAAAWOOOOAAA, She's so high,She's so high,She's so high,OOOOOOOAAAAAWWAAAOOOOOO, She's so high,She's so high,She's so high,IHH, OHHH, HAHHHH, OIWAAAAAAA, She's so high,She's so high,She's so high 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.