Gå til innhold

Trives du med din sivile status?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Basica

Jeg har kjæreste. Vi bor mer eller mindre sammen. Trives veldig godt i dette forholdet.

Jeg savner litt mer tid til meg selv. Og har ikke lenger tid til å rekke over alt det jeg gjorde som singel.

Men det var veldig mange ulemper som enslig også, så jeg ville ikke byttet for alt i verden.

One is lonely

Two is company

Three is a crowd...

Gjest kinnemo

Jeg er samboer og har barn. Ønsker gjerne å gifte meg, men samboer har store økonomiske vansker og 3 voksne barn fra før. Vi har et lite barn sammen. Skulle gjerne ha giftet meg med han, men er blitt frarådet pga av dårlig økonomi og dårlige familieforhold som han har til sine voksne barn.

Annonse

Gjest fruen fra Havet

JA, jeg trives med enslig-statusen; etter ekteskap og samboerskap i tilsammen 13 år.

Det eneste jeg kunne tenke meg å savne var et mannfolk til å ta noen av de jobbene som jeg ikke akkurat elsker selv - kitte vinduer, skifte dørhåndtak/dørlås, beskjære frukttrær og skifte dekk på bilen!

Skulle vært noen flinke "allroundere" til leie for slike oppgaver! (Gratis ide for etablerere)!

Annonse

Ja, jeg trives veldig godt.

Jeg er gift, har et barn, og nr to på vei.

Jeg trivdes veldig godt som singel også, men trives enda bedre nå.

Om jeg savner noe? Kunne kanskje tenkt meg litt bedre tilgang på barnevakter, sånn at vi hadde fått litt tid for oss selv innimellom. Vi har ingen familie i nærheten.

Dei siste 14 åra har eg vel vore sambuar sånn ca halvparten av tida, og singel/i korte forhold resten.

Eg trivdes greit som single, men har det mykje betre som sambuar. Og i alle fall med ho eg bur saman med no! :-)

Eg saknar ingenting som er verdt å nemne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...