Gå til innhold

Trives du med din sivile status?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest habaluba

Jeg er skilt, og synes det er greit å bo alene. Savner ikke ekteskapet. Savner likevel noen å være sammen med i helger og ferier, noen som liker de samme tingene som jeg. Noen å holde i hånda, noen å våkne opp sammen med til lange søndagsfrokoster. Noen å diskutere med om livets mening. Desverre denne personen finnes ikke, det må jeg leve med.

Annonse

Har vært samboer i tretten år..

Savner det å ha ei helg i ny og ne alene med samboeren uten barn.. Men men.. Har jo ingen besteforeldre eller andre som stiller opp.. Så vi får vente til de blir større..

:o)

Har du absolutt INGEN du kan spørre? Ingen tanter/onkler, gode venner ol?

serendipity

Har vært samboer i 9 1/2 år. Flyttet sammen etter å ha kjent hverandre i et par måneder. Trives veldig godt med det. Husker ikke singlelivet,har ikke vært single siden jeg var 18. VI har msse venner, hele slekta boende rundt oss osv. så plenty av barnevakter til poden.

Har du absolutt INGEN du kan spørre? Ingen tanter/onkler, gode venner ol?

Har noen for en kveld ja, men lite som ønsker å ha dem ei heil helg ja.. Enda de er fire og ni år og ikke er spesielt aktive noen av dem..

De sier det er pga allergien til han minste.. Han tåler hverken egg eller melk.. Jeg sier jeg kan ha med mat, men de er redde for at de skal glemme seg og gi han noe med det lell.. Han hovner opp i halsen hvis han får i seg noe med egg..

Skal da smøre noen av dem etterhvert.. Så får da vel ei helg iløpet av sommeren..

Foreldrene mine på ca 55 orker iallefall ikke å ha dem.. De sier de er ferdige med småbarn.. Sukk..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...