Gå til innhold

Gratis nokia-brev - virus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lalala1365380457

den mailen er av den type som legger seg i maskina og kan videre sende seg til andre selv ja.. sjekket maskina etter å ha motatt denne, og fikk beskjed om ett virus som var følgt med den mailen, når jeg søkte på viruset viste det seg at det var av typen som videresender seg selv!

Gjest '!-o-!'

den mailen er av den type som legger seg i maskina og kan videre sende seg til andre selv ja.. sjekket maskina etter å ha motatt denne, og fikk beskjed om ett virus som var følgt med den mailen, når jeg søkte på viruset viste det seg at det var av typen som videresender seg selv!

I utgangspunktet var dette en mail i rent tekstformat UTEN vedlegg. Hvordan mener du det kan følge virus med da?

Ho som har sendt deg mailen bløffer om at ho ikke har sendt den ut. Den er ikke den typen mail som videresender seg selv.

Hun hadde rett, hun hadde ikke sendt den ut... men det hadde noen andre i husstanden, som ønsket seg mobil. Ja ja... kanskje greit å lage passord på emailen sin? ;)))

Annonse

lalala1365380457

I utgangspunktet var dette en mail i rent tekstformat UTEN vedlegg. Hvordan mener du det kan følge virus med da?

jeg fikk til og med en mail tilbake fra nokia (i og med at det sto man skulle sende en kopi til en mailadresse hos de) og de sa det var virusmail...når jeg så sjekka viruskontroll på maskina fikk jeg beskjed om at mailen hadde inneholdt ett virus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...