Gå til innhold

Hvor er alle sammen??

Anbefalte innlegg

Gjest jeglureroglurer
Skrevet

Synes det er så liten aktivitet her inne fortiden, har dere konvertert til et annet forum???

Gjest Alvebil
Skrevet

Men nå kommer regnet,og da gjenopptar aktiviteten seg sikkert.

Skrevet

Det er en del aktivitet på FUB's forum. Ser ut som en del har flyttet over dit. Der er det også en egen chat, men jeg vet ikke om det er så mye aktivitet der. Adressen er i alle fall www.fub.no.

Gjest corsica
Skrevet

Hei på deg!

Jeg prøver å være på begge forumene hele tiden. Men det er ikke lett. Sjekker innom her hver dag, men skriver ikke så mye. Ellers er det ikke så mange som er inne på forumene i helgene, som i uka.

Hilsen Corsica

Skrevet

vel... bare titter innom av og til mens jeg går her og venter på mensen... Så jeg er ikke så aktiv nå, kommer vel sterkere tilbake i august eller september med nytt forsøk tenker jeg! Dessuten _har_ det jo vært grådig fint vær her jeg bor jaffal ;-)

Skrevet

Ja det lurte jeg også på.

Det er vel finværet som har gjort det :)

Deilig med litt fint vær, det hjelper på humøret....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...