Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og min mann var i starten på mai til vår første utredning på sykehuset. Vi ble henvist dit etter vi hadde tatt nødvendige blodprøver og sædprøver og prøvd å blitt gravide i 2 1/2 år.Pga min alder, sa legen at dette skulle bli utredet raskt, og at søknad ble sendt umiddelbart.

Jeg har altså nå fått min første Pergotime kur, og lurer på om Pergotime hjelper mange til å bli gravide?

I tillegg lurer jeg på om dere som faktisk har blitt gravide med Pergotime, om det er noen overvekt av tvillinger?

Fint med MANGE og raske svar

Hilsen

-uerfaren med dette-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107774-jeg-er-til-utredning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg prøvde Pergotime to ganger og ble dessverre ikke gravid, men jeg har hørt om andre som har blitt det.Tror nok det er verdt å prøve det. Det sies at det er store muligheter for å få tvillinger.

lykke til videre!!

klem

jeg har prøvd pergotime 2 ganger og ble gravid, men mistet på første, på andre sjedde det ingenting.....

Det er vanskelig å si hva som vil fungere for deg for det er så forskjellig etter hva det er som " feiler " oss. Skjønner?

Men det er verdt å prøve - absolutt!

Sjangsen for å få tvillinger er jo større enn normalt, men prosentandelen er ikke sååå stor. Tror den er mye høyere ved IVF.

Jeg har hørt at det kommer litt ann på hvordan legen din stimulerer deg på hvilke dager o.s.v. Det var i allefall det legen min sa til meg.

*tvi,tvi*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107774-jeg-er-til-utredning/#findComment-633350
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...