Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem oppgir jeg? Hvor mange? Det er ny sjef på min arbeidsplass mens jeg har vært i svangerskapspermisjon, så han har aldri sett meg jobbe. Min tidligere sjef har en ny jobb, skal jeg oppgi vedkommende, og hva skal jeg skrive, "navn....tidligere sjef" ????

Skal jeg oppgi andre kollegaer (altså ikke sjefer) som jeg har jobbet tett sammen med? Hva med folk som har jobbet for meg/under meg? Og bare referanser fra sist jobb? Jeg driver også et firma på si sammen med venninne, bør jeg oppgi henne?

Hæ hæ hæ hæ hæ hæ??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107797-om-referanser-i-cv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg ville oppgitt den tidligere sjefen din, en kollega du har jobbet nært med samt venninna di som du driver 'på si' selskapet med. Du skriver bare navnet til vedkommende, det arb.-forhold de har hatt til deg, og hvordan de kan kontaktes.

Jeg ville ikke ført opp noen som har jobbet under deg....men det er bare meg ;)

Kommer jo an på hvor langvarig denne jobben har vært osv. Men dersom du for inntil to-tre år siden jobbet et annet sted ville jeg kanskje skrevet opp nærmeste overordnede der også (dersom dere hadde et godt forhold og du vet at du vil få en 'god' attest).

Din nåværende sjef, som ikke har sett deg i arbeid har det ikke noe for seg å føre opp. Du kan heller nevne dette på et evt intervju.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107797-om-referanser-i-cv/#findComment-633149
Del på andre sider

Gjest CatePus

Hei!

Jeg ville oppgitt den tidligere sjefen din, en kollega du har jobbet nært med samt venninna di som du driver 'på si' selskapet med. Du skriver bare navnet til vedkommende, det arb.-forhold de har hatt til deg, og hvordan de kan kontaktes.

Jeg ville ikke ført opp noen som har jobbet under deg....men det er bare meg ;)

Kommer jo an på hvor langvarig denne jobben har vært osv. Men dersom du for inntil to-tre år siden jobbet et annet sted ville jeg kanskje skrevet opp nærmeste overordnede der også (dersom dere hadde et godt forhold og du vet at du vil få en 'god' attest).

Din nåværende sjef, som ikke har sett deg i arbeid har det ikke noe for seg å føre opp. Du kan heller nevne dette på et evt intervju.

Lykke til!

Jeg ville valgt to referanser som jeg visste hadde noe godt å si om meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107797-om-referanser-i-cv/#findComment-633242
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...