Gå til innhold

Fullt på RH i August/September.

Anbefalte innlegg

Gjest IkkeLengeIgjenNå

og da må det da vel være noen flere enn meg som skal dit da? Hadde vært litt artig å vite hvem som har medisinstart i sommer samtidig?! Det er i alle fall fullt i august, og begynnelsen av september har jeg forstått det som, men jeg har heldigvis plass.

Nårtid starter dere opp, nårtid starter ALLE opp? Vi er jo alle i samme båt så dette blir en spennende høst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107811-fullt-p%C3%A5-rh-i-augustseptember/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest x-woman :)

Hei, det skal bli en spennende høst for mange tror jeg. For min del starter jeg opp med å sette i gang mensen i første uken i august og så er det jo bare å " kjøre på " videre. Førøvrig skal jeg ha mitt første IVF forsøk på KK i Bergen.

Jeg både gruer og gleder meg. Kunne ønske denne sommeren kunne gå litt fortere. Er ganske utolmodig ........

Jeg har allerede begynt med masse opp pussing hjemme så jeg skal få tiden til å gå. Så nå maler jeg både her og der....

Hei, det skal bli en spennende høst for mange tror jeg. For min del starter jeg opp med å sette i gang mensen i første uken i august og så er det jo bare å " kjøre på " videre. Førøvrig skal jeg ha mitt første IVF forsøk på KK i Bergen.

Jeg både gruer og gleder meg. Kunne ønske denne sommeren kunne gå litt fortere. Er ganske utolmodig ........

Jeg har allerede begynt med masse opp pussing hjemme så jeg skal få tiden til å gå. Så nå maler jeg både her og der....

Hei dere!

Vi er satt opp til egguthenting i uke 35. Begynner på spray mot slutten av juli. Gleder meg. Vi tar forsøket vårt på RH.

Morro at vi er så mange som ligger likt i løypa. Kos dere i sommer. Forhåpentligvis blir det lenge til neste gang vi kan nyte iskald hvitvin i solen...

Klem fra Q-tips

Hvordan gjør de det med reservering av plass? Da jeg ringte for kort tid siden sa hun jeg pratet med at det ikke var muligå reservere noe fremover. Er det slik at de som ringer på mens blir satt opp, men hvorfor er det da fullt så langt fremover? Har de som er satt opp i august ringt på mens nå og det er fullt?

Annonse

Gjest IkkeLengeIgjenNå

Hvordan gjør de det med reservering av plass? Da jeg ringte for kort tid siden sa hun jeg pratet med at det ikke var muligå reservere noe fremover. Er det slik at de som ringer på mens blir satt opp, men hvorfor er det da fullt så langt fremover? Har de som er satt opp i august ringt på mens nå og det er fullt?

Selv har jeg erfart at det er litt etter som hvem man prater med(uten at det er for sikkert). Men saken er den at dersom man har regelmessig mens, og vet akkurat når den kommer, så kan (har jeg) kunne satt meg opp litt før tiden. Eller det finns også dem som ikke har regelmessig mens,men som har fått Primolut og som vet akkurat nårtid mens kommer da også. Kanskje en ide å ringe de igjen da? Ødela jeg for dere nå? Huff det var ikke meningen, er lei meg i så fall. Men ring å høre, det kan være jeg som har fått feil info også.

Selv har jeg erfart at det er litt etter som hvem man prater med(uten at det er for sikkert). Men saken er den at dersom man har regelmessig mens, og vet akkurat når den kommer, så kan (har jeg) kunne satt meg opp litt før tiden. Eller det finns også dem som ikke har regelmessig mens,men som har fått Primolut og som vet akkurat nårtid mens kommer da også. Kanskje en ide å ringe de igjen da? Ødela jeg for dere nå? Huff det var ikke meningen, er lei meg i så fall. Men ring å høre, det kan være jeg som har fått feil info også.

Neida ødela ikke, må bare planlegge litt mer finurlig... Hadde planer om å starte opp over sommeren, kanskje litt utpå høsten, men kan jo ikke sjanse på å ringe på mens nå lenger.Kan plutselig risikere at det har blitt nytt år før vi er igang igjen!

Jeg har også inntrykk av at det avhenger litt av hvem du prater med, vi har hatt forsøk der tidligere (dette blir søskenforsøk).

Hmmm... må tenke litt nå, men ringer nok inn igjen ganske snart ja. Må finne ut av dette.

Gjest ti-emme

Hei ;o)

Vi starter 6. forsøk (gulp, hr det blitt så mange....) på sensommeren. Starter spraying i ferien og selve forsøket blir nok i september. Har vært skaptitter her siden de forrige rundene, men merker at forsøket nærmer seg, i og med at jeg må innom stadig oftere!

God sommer alle sammen. Her er det bare å lade batteriene skikkelig :-)

Gjest IkkeLengeIgjenNå

Neida ødela ikke, må bare planlegge litt mer finurlig... Hadde planer om å starte opp over sommeren, kanskje litt utpå høsten, men kan jo ikke sjanse på å ringe på mens nå lenger.Kan plutselig risikere at det har blitt nytt år før vi er igang igjen!

Jeg har også inntrykk av at det avhenger litt av hvem du prater med, vi har hatt forsøk der tidligere (dette blir søskenforsøk).

Hmmm... må tenke litt nå, men ringer nok inn igjen ganske snart ja. Må finne ut av dette.

Får jeg lov å gi deg et lite råd med på veien?

Ring på tirsdag den dag. Ha klart for deg nårtid du venter juni-mens, og fortell dem det. Det er klart du bør ha en regelmessig menstruasjon. MEN, ellers så har du kanskje en gynekolg du har brukt? Hva med å få to/tre kurer med Primolut? Bare for å kjøre mens, slik at du vet nårtid på datoen du får den, og derifra kan du "bestille" tid på riksen?!

Uansett, så bør dere jo ringe inn nå, dere må jo også få resept på medisiner som skal hentes, og betales. Blir jo noen tusener som flyr ut av luften. Vi har fått resept og har levert den inn til det lokale apotek, og kunne la medisinene ligge der til vi skulle starte. Men hovedsaken er at i og med at vi bor utenfor oslo, så må medisinene bestilles, og da er det trygt å vite at de ligger å venter på oss. Bare et lite tips i alle fall. Så er dere litt lenger på vei. Men ring inn til dem og hør. Fortell også gjerne det at du var forepeilet plass i august/september. Kan være de finner plass likevel.

Håper ikke jeg blander meg, men vil bare hjelpe litt der jeg kan, om det gjorde det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...