Gå til innhold

Parfyme på brystet? Dumt?

Anbefalte innlegg

Gjest parfymia

En venninne av meg sa at hvis man parfymerer seg på brystet vil huden bli tynnere der, så hun anbefalte ikke det.

Stemmer det? Jeg synes det ikke lukter så mye hvis jeg bare tar på håndleddene. Også lukter det for mye hvis jeg sprayer meg flere steder.

Hvor sprayer dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107830-parfyme-p%C3%A5-brystet-dumt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker parfyme en gang hvert jubelår, for jeg tåler ikke alle dufter. Tar den i nakken.

Har hørt at det ikke nytter å ha parfyme andre plasser enn der som er puls!?!

Hvorfor?!? Aner ikke jeg, men jeg gjør nå det, en på hver side av halsen, en på hver arm, og man kan ha også bak knea.... tror det var en sånnen luktefyr på tv`n som sa engang!!!

Gjest CatePus

Har hørt at det ikke nytter å ha parfyme andre plasser enn der som er puls!?!

Hvorfor?!? Aner ikke jeg, men jeg gjør nå det, en på hver side av halsen, en på hver arm, og man kan ha også bak knea.... tror det var en sånnen luktefyr på tv`n som sa engang!!!

Hvilke(n) bruker dere, og hva lukter de(n)?

Jeg bruker Sui Dreams fra Anna Sui, som lukter godteri! Ellers har jeg Naomi Campbell's (den brune) og Emporio Armani i skapet.

Annonse

Jeg sprayer vanligvis bak ørene, men nå på sommeren sprayer jeg enten på brystet eller lar være å bruke parfyme. Skal jeg være ute i solen lar jeg være fordi det er en risiko for pigmentflekker.

Det finns slike sommerparfymer og vettu, som er "laget" for å kunne brukes ut i sola :)

Annonse

Pappa Bjørn

Jeg sprayer gjerne litt i rompa. Det er noe med fjert og fioler som harmonerer. Dessuten blir jeg ganske gåen i magen til tider slik at jeg gjerne slipper en promp. Da er det greit at omgivelsene tror jeg har brukt litt billig aftershave i stedet. En litt sur Davidoff kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...