rufsetufsa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Så på forsiden av se og hør at Davy Vatne har fjernet en kreftsvulst. Tror jeg. Ellers hyggelig å se deg igjen. *s* 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Så på forsiden av se og hør at Davy Vatne har fjernet en kreftsvulst. Tror jeg. Ellers hyggelig å se deg igjen. *s* Jeg tørr ikke skrive her mer for du bare mobber Davy - kreftsvulst, hjelper vel ikke han at alle andre har plaster i panna for det? 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Har de konvertert og blitt sikher? Kan være det, neste blir vel turban 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Jeg tørr ikke skrive her mer for du bare mobber Davy - kreftsvulst, hjelper vel ikke han at alle andre har plaster i panna for det? Så ikke sporten... *ler* 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Så ikke sporten... *ler* Nå får ikke jeg lagt meg før noen kan fortelle meg hva dette er :-( 0 Siter
Nikki Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Fordi Davy Wathne har, og de andre skulle være morsomme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.