Gå til innhold

Bør jeg investere?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jeg har pantet flasker i tillegg til at jeg fant en del mynt da jeg støvsuget bilen. Jeg har nå fått tilbud om å investere disse pengene i et foretak, men jeg er usikker på om jeg bør satse.

Bedriften holder til et eller annet sted på andre siden av kloden og driver med produksjon og frakt. Produksjonsavdelingen er besatt av mindreårige straffanger uten armer, og mannskapet på båtene er underbetalte filipinere, så det er ikke noe å si på kostnadsnivået. Båtene driver befraktning av varer til Vesten, men de bruker god tid da de tøffer rundt på havet og sper på inntektene medsjørøveri, hvit slavehandel og bulkfrakt av hallusinogene produkter, samt at det er plass til passasjerer nederst i båten bak tigerpelsene og neshornstøttennene.

God inntjeningsevne og kostnadsorientert og det beste av alt, det finnes både tollere, politimenn og folk fra offentlig administrasjon på eiersiden slik at byråkratiet går ganske greit å tråle seg gjennom.

Finnes det en eneste fornuftig grunn til ikke å investere kapital i dette så man kan få en solid avkastning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107915-b%C3%B8r-jeg-investere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...