Gå til innhold

Må jeg ha legetime

Anbefalte innlegg

Gjest Diabtes jeg?
Skrevet

Jeg lurer på om jeg har fått diabetes og tenkteå ta en blodprøve for å sjekke det + stoffskiftet.

Må jeg ha legetime for å få tatt en slik test, eller er det bare å komme innom?

Hva tror dere det koster?

Skrevet

Bestill time hos fastlegen din. Vet ikke om du må betale ekstra for prøvene - men det vil jo ikke koste mye uansett. En vanlig timer er val ca. 150 - + en hundrings til prøver kanskje i verste fall.

Men det kan du jo spørre om når du bestiller time.

Skrevet

Ring legekontoret og spør! Praksisen på slike ting er neppe den samme over alt.

Skrevet

Har du mistanke om diabetes må du ha legetime - man kan ikke selv rekvirere blodprøver - det er det legen som må gjøre

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trenger ikke blodprøve. Det er nok med et lite stikk i fingeren og en blodsukkermåling på over 10 for å påvise diabetes. Jeg kan gjøre det gratis, jeg. ;-)

Men skal du få tatt prøven på laben på legekontoret vil jeg tippe du må ha legetime.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...