Gjest Meg, med mye på hjertet Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Jeg knuste mobilen min, jeg! Det var jo ikke så lurt... Jeg trenger en vanlig, simpel, ukomplisert mobil som jeg kan ringe og sende meldinger med. Noen tips? Jeg vurderer også å gå over til abonnement, i stedet for kontantkort. Noen anbefalinger eller frarådninger? 0 Siter
Mistera Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Nokia er jo en ukomplisert mobil eller??? De har jo en tendens til åklikke da men de er enkle å lære og bruke! Nå brenner jeg etter å si hvilket ab du skal velge, MEN det har jeg ikke lov til å si her...... 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Nokia er jo en ukomplisert mobil eller??? De har jo en tendens til åklikke da men de er enkle å lære og bruke! Nå brenner jeg etter å si hvilket ab du skal velge, MEN det har jeg ikke lov til å si her...... Fordi det er i forbindelse med en jobb e.l. - eller er det generelt ikke lov til å anbefale her på dol? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Fordi det er i forbindelse med en jobb e.l. - eller er det generelt ikke lov til å anbefale her på dol? chess.no har de billigste abonemangene! 0 Siter
Mistera Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Fordi det er i forbindelse med en jobb e.l. - eller er det generelt ikke lov til å anbefale her på dol? Jepp!!! Det er ikke lov å markedsføre seg selv her:( Må bare få sagt.... faen jeg kan ikke:)( 0 Siter
Mistera Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 chess.no har de billigste abonemangene! Nope!!! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Nokia er jo en ukomplisert mobil eller??? De har jo en tendens til åklikke da men de er enkle å lære og bruke! Nå brenner jeg etter å si hvilket ab du skal velge, MEN det har jeg ikke lov til å si her...... ...men du kan derimot si hvor du jobber, og legge ut link til prisene der. Og be folk sammenligen med for eksempel prisene til chess - du legger da selvsagt ut en link til deres side med prisinformasjon også - for sammenligning. Hmmm...kan det være at jeg ikke kan reklamere for Kirken jeg nå da, i og med at jeg jobber der...? 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/05/370482.html Les dette du!! Traff jeg Mistera?? 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/05/370482.html Les dette du!! Traff jeg Mistera?? combitel altså?? 0 Siter
Gjest ikke Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Nope!!! Så Dagbladet og VG tar feil, mens Mistera har rett? Jahaja... 0 Siter
Mistera Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 ...men du kan derimot si hvor du jobber, og legge ut link til prisene der. Og be folk sammenligen med for eksempel prisene til chess - du legger da selvsagt ut en link til deres side med prisinformasjon også - for sammenligning. Hmmm...kan det være at jeg ikke kan reklamere for Kirken jeg nå da, i og med at jeg jobber der...? Skulle ønske jeg kunne... Men da dette er et Nettverksprogram, har vi hverken lov å markedsføre eller annet! 0 Siter
Mistera Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Så Dagbladet og VG tar feil, mens Mistera har rett? Jahaja... Hmmm... Sa jeg at jeg hadde rett kansje?!?! Sa bare at de ikke var billigere enn det jeg har! Når man skal sammenligne priser må man også ta med ab. prisen , og ikke bare hva det koster pr tellerskritt! Mitt er billigere en Chess, sånn er det bare,jeg har det svart på hvit påmine rapporter. Om VG og Dagbladet har sammenlignet er det bare å gå inn på post og teletilsynet å sammenligne der.... eller??? 0 Siter
soleil Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Så Dagbladet og VG tar feil, mens Mistera har rett? Jahaja... http://www.telepriser.no Sjekk selv, da vel.. Cheezuz.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.