Gjest sandex Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Hvordan i all verden kan man få med en hel dags arbeid da - Excel krasjet - og når jeg prøvde å åpne igjen - var ALL tekst borte - har autolagring på dokumentet - men finner det ikke igjen.. NOEN som har lure forslag til om det går an å finne igjen? Væææær så snill???? ) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Aner ikke, for jeg har aldri stolt på autosave, men lagrer selv. Sjekk om det er angitt på "Tools - Options - File location (?)" - hvor Excel legger sine ulike filer. (Evt. et annet sted i Tools - Options. Lykke til, og legg deg til bedre lagrings-vaner i framtida :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Bruker stå hvor den lagrer hen under verktøy - alternativer . lagring/lagre 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Aner ikke, for jeg har aldri stolt på autosave, men lagrer selv. Sjekk om det er angitt på "Tools - Options - File location (?)" - hvor Excel legger sine ulike filer. (Evt. et annet sted i Tools - Options. Lykke til, og legg deg til bedre lagrings-vaner i framtida :-) Enig med Gemini, stoler ikke helt på Autolagre. Jeg synes ctrl+s fungerer bra (kommer en liten diskett i statuslinja når du trykker). Bare man husker å klikke innimellom 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 virker som du er kommet i en situasjon alle opplever fra tid til annen. Jeg har bare et godt råd: lagre viktige og store dokumenter med flere "løpende" navn, f eks budsjett2003_001.xls, budsjett2003_ 002.xls osv. Denne generasjonsmetoden sikrer at du kan gå tilbake og hente en tidligere versjon. Feil kan oppstå i arket som du ikke oppdager før du har lagret, og da hjelper det ikke å hente opp samme igjen. Ark kan bli ødelagt i det du lagrer også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.