Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nemlig

Hva slags oppgaver var det?

På bokmålseksamen kommenterte jeg påstander og synspunkter til et innlegg av Brita M. Engseth ang. tv-serier vs. kinofilmer. Og på nynorskeksamen skreiv jeg en novelle med tittelen "Draumen om fred". Altså helt greie oppgaver som det skal mye til for å stryke på.

På bokmålseksamen kommenterte jeg påstander og synspunkter til et innlegg av Brita M. Engseth ang. tv-serier vs. kinofilmer. Og på nynorskeksamen skreiv jeg en novelle med tittelen "Draumen om fred". Altså helt greie oppgaver som det skal mye til for å stryke på.

"helt greie oppgaver som det skal mye til for å stryke på" Jau, då, sjølvsagt... Men kor har det blitt av utfordringane? Det kan da vere retteleg spennande å plukke frå kvarandre ei novelle eller eit dikt, men det har dei jo sjølvsagt kutta ut. Du har valgt planke-kjøringsoppgåvene som sikkert 80% av elevane som har vore oppe til eksamen tok. Stakkars sensorar som skal lese så mange liknande oppgåver!!

Greit at det er vanskeleg å stryke på oppgåver som dette, men målet er vel kanskje ofte å få betre enn berre ein 2-ar? Lurar på kva sensorne vil kreve for å gje toppkarakterar på desse fille-oppgåvene eg...

Og så språkrensing a`døh!

På bokmålseksamen kommenterte jeg påstander og synspunkter til et innlegg av Brita M. Engseth ang. tv-serier vs. kinofilmer. Og på nynorskeksamen skreiv jeg en novelle med tittelen "Draumen om fred". Altså helt greie oppgaver som det skal mye til for å stryke på.

Korleis kommenterte du innlegget forresten? Og kva skreiv du om i novella di? Valde sjølvsagt dei to oppgåvene eg og..

Eg syns det var ufatteleg dårlege oppgåver med tanke på at elevane ikkje får vite kva dei verkeleg er gode for, når dei- som sagt - får slike filleoppgåver!

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Helt enig med deg, Veslo! Jeg hadde satset på en eller annen form for analyse, og ble veldig skuffet over oppgavene.

Jeg tok "Film og TV"-oppgaven, men følte at det var veldig vanskelig å skrive noe som kunne skille seg ut fra resten. Selv har jeg som mål å få 5, og så lenge jeg ikke hadde pugget mye faktastoff så syns jeg det virket vanskelig å få en så god karakter på de oppgavene.

Nynorsken var like dårlig. Ikke et kåseri en gang! DET er gøy å skrive det!

Datteren min var opp til eksamen og tok oppgaven om Hamsund tror jeg hun sa, iallefall den første. Nynorsken vet jeg ikke. Men hun sa oppgavene var OK.

Håper det gikk fint for deg og at du får en bra karakter.

:o)

Joda, det gjekk fint, og karakteren blir sikkert grei den, - men som "ikke undertegnet" under her skriv, oppgåvene var slik at det var vanskeleg å skrive noko som ville skille seg ut. Eg er spent på å sjå korleis dei kjem til å dele ut 6-arane.

Hamsun-oppgåva var vanskeleg dersom ein ikkje har djuptgåande kunnskapar om Hamsun, då mykje av Nærum-teksten var ironi, men ting som av ting som kunne verke ironiske var det også noko som var verkeleg. Vanskeleg å skilje...

Nei, det norske skulesystemet er verkeleg vaklande!

Kizza1365380506

Joda, det gjekk fint, og karakteren blir sikkert grei den, - men som "ikke undertegnet" under her skriv, oppgåvene var slik at det var vanskeleg å skrive noko som ville skille seg ut. Eg er spent på å sjå korleis dei kjem til å dele ut 6-arane.

Hamsun-oppgåva var vanskeleg dersom ein ikkje har djuptgåande kunnskapar om Hamsun, då mykje av Nærum-teksten var ironi, men ting som av ting som kunne verke ironiske var det også noko som var verkeleg. Vanskeleg å skilje...

Nei, det norske skulesystemet er verkeleg vaklande!

Krysser fingrene for dere!

xx :o)

Gjest Nemlig

"helt greie oppgaver som det skal mye til for å stryke på" Jau, då, sjølvsagt... Men kor har det blitt av utfordringane? Det kan da vere retteleg spennande å plukke frå kvarandre ei novelle eller eit dikt, men det har dei jo sjølvsagt kutta ut. Du har valgt planke-kjøringsoppgåvene som sikkert 80% av elevane som har vore oppe til eksamen tok. Stakkars sensorar som skal lese så mange liknande oppgåver!!

Greit at det er vanskeleg å stryke på oppgåver som dette, men målet er vel kanskje ofte å få betre enn berre ein 2-ar? Lurar på kva sensorne vil kreve for å gje toppkarakterar på desse fille-oppgåvene eg...

Og så språkrensing a`døh!

Selvsagt er målet å få bedre enn en 2'er. Men om du virkelig er flink i norsk, klarer du å vise det selv med "dårlige" oppgaver. Om du bare har pugget på analyse hele året, "fortjener" man å få brynet seg på noe annet. Dessuten tror jeg ikke sensorene får en kjedelig oppgave. Har snakka med mange som skreiv novelle på nynorskeksamen, og alle har skrevet vidt forskjellige tekster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...