Gå til innhold

misfornøyd hos frisøren

Anbefalte innlegg

Gjest misfornøyd hos...

I dag etter å ha sittet tre (!) timer hos frisøren, ble det ikke helt som forventet, altfor blondt dessverre. Kan jeg gjøre det "omvendt" nå og ta mørke striper i høret for å dekke det litt? Eller bør jeg bare farge alt? Eller vente på at alt vokser ut igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108007-misforn%C3%B8yd-hos-fris%C3%B8ren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest misfornøyd hos...

Gå tilbake til frisøren og be om råd. Håper du sa fra _hvor_ blond du ville bli på forhånd.

Ikke begynn med hjemmefarging. Å farge blondt hår med hjemmefarge kan fort gi grå/grønnskjær.

Sa at jeg ikke ville ha det så forferdelig blondt, og trodde det skulle bli finere enn det ble...

Hvordan tror du mørke striper i dette blir?

Sa at jeg ikke ville ha det så forferdelig blondt, og trodde det skulle bli finere enn det ble...

Det kan bli stilig det. Kommer an på hvor langt hår du har og slikt.

Og hvor tykke og mørke stripene skal være.

Ville satset på lysebrune og karamellfargede striper slik at kontrasten ikke blir for stor..

Gjør det hos frisør, ellers blir det bare tull..

Du har lov til å reklamere..

Eg bleika håret heime i går, med eit ALT for bleikt resultat! Trur eg skal kjøpe meg ein litt mørkare blond-farge, ikkje bleiking, og farga det litt mørkare. Mørke striper funkar sikkert fint det også!

Gjest misfornøyd hos...

Det kan bli stilig det. Kommer an på hvor langt hår du har og slikt.

Og hvor tykke og mørke stripene skal være.

Ville satset på lysebrune og karamellfargede striper slik at kontrasten ikke blir for stor..

Gjør det hos frisør, ellers blir det bare tull..

Du har lov til å reklamere..

Klipte det til skulderlengde. Må vel ha litt lysere striper ja, har opprinnelig mørkt hår, men ville "dolle" meg litt opp i dag, men det gikk ikke helt som forhåpet....

Annonse

Gjest samirasaid

Klipte det til skulderlengde. Må vel ha litt lysere striper ja, har opprinnelig mørkt hår, men ville "dolle" meg litt opp i dag, men det gikk ikke helt som forhåpet....

Helbleket du håret ditt etter å hatt helt mørkt hår? Eller har du gått gradvis over til å bli lys?

Er litt interessert fordi jeg ønsker å bleike mitt hår..

Gjest misfornøyd hos...

Helbleket du håret ditt etter å hatt helt mørkt hår? Eller har du gått gradvis over til å bli lys?

Er litt interessert fordi jeg ønsker å bleike mitt hår..

Først så stripet jeg det, og så ble det bleket sist, men nå var etterveksten kommet så tydelig frem at jeg måtte gjøre noe. Men det ble altfor lyst for meg...Angrer..

Tror det er best med striper først, også for å se hvordan håret blir. Hos meg blir det tydeligvis litt for gult pga det mørke håret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...