Gå til innhold

Sang

Anbefalte innlegg

Gjest mustafafa
Skrevet

Har fått i oppdrag å finne en sang som omhandler "mustafa kebab,mm" en sånn pakistaner aktig låt.

Har ikke snøring,

Noen som vet

Skrevet

tror jeg vet hvilken sang du mener men jeg vet ikke hva den heter.

jeg har den og sønnen min har lastet den fra nettet. nå skal jeg prøve å etterforske litt! kan du si litt mer om den sangen så jeg er sikker på at det er den rette?

Gjest mustafafa
Skrevet

Nei,jeg vet ikke så mye mer,det er nevøen min som har gitt meg oppdraget.

Jo jeg tru det var med noe sånt som ,"jeg er *** mustafa fra somalia",eller noe i den dur.

Gjest mustafafa
Skrevet

tror jeg vet hvilken sang du mener men jeg vet ikke hva den heter.

jeg har den og sønnen min har lastet den fra nettet. nå skal jeg prøve å etterforske litt! kan du si litt mer om den sangen så jeg er sikker på at det er den rette?

se tråden,svaret ditt kom feil.

;-)

Skrevet

Nei,jeg vet ikke så mye mer,det er nevøen min som har gitt meg oppdraget.

Jo jeg tru det var med noe sånt som ,"jeg er *** mustafa fra somalia",eller noe i den dur.

da er det den! skal undersøke litt jeg nå.

Gjest mustafafa
Skrevet

da er det den! skal undersøke litt jeg nå.

Kjempefint.

Da vet jeg om en som blir glad:-)

Skrevet

Kjempefint.

Da vet jeg om en som blir glad:-)

det er en morsom sang iallefall. sender deg mld når jeg får tak i sønnen min som lastet den ned til meg jeg.

Gjest mustafafa
Skrevet

det er en morsom sang iallefall. sender deg mld når jeg får tak i sønnen min som lastet den ned til meg jeg.

*venter i spenning*

Thanks!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...