Gå til innhold

Oppringt av "telefonspørrer" - noen andre?

Anbefalte innlegg

Telefonen ringte akkurat nå, og da jeg svarte var det en "telefonsvarer" i den andre enden (eller en må vel kalle det telefonspørrer) som sa "Først må vi vite om du er over eller under 15 år. Tast...." da var min tålmodighet oppbrukt. Synes telefonselgere er noe herk også, men når de begynner å bruke maskiner til å ringe opp folk da altså. :-(

Tlfnr. var 23418000, men et søk på gulesiders nummersøk ga ikke noe svar på hva dette er(hemmelig nummer eller noe). Noen andre som har vært borti en slik oppringning eller aner hva dette kunne være?

Fortsetter under...

Annonse

Jada, jeg ser verdien av slike undersøkelser og stiller alltid opp!

Trodde først det var tull med den maskinen, men fortsatte og taste meg fram. Tok ikke lange tiden, og det var faktisk helt greit, bedre enn å snakke med en vanlig utspørrer.

Som hadde en spørreundersøkelse ang fiskeripolitikken i forhold til Finnmark nå - helt greit å svare med tastene - til slutt spurte de hvordan det var å svare og om man foretrakk det foran vanlige spørreundersøkelser

Jeg bor i Oppland, og ble forespurt angående matvarer, priser osv.

Disse automatiske spørrerene er det mange firmaer som bruker nå da..

Som hadde en spørreundersøkelse ang fiskeripolitikken i forhold til Finnmark nå - helt greit å svare med tastene - til slutt spurte de hvordan det var å svare og om man foretrakk det foran vanlige spørreundersøkelser

Sannelig om jeg gidder å bruke av min tid på spørreundersøkelser, når ikke de engang ser seg råd til å bruke et menneske på spørrejobben.

Men da vet jeg hvem det var i hvertfall. ;-)

Annonse

Jada, jeg ser verdien av slike undersøkelser og stiller alltid opp!

Trodde først det var tull med den maskinen, men fortsatte og taste meg fram. Tok ikke lange tiden, og det var faktisk helt greit, bedre enn å snakke med en vanlig utspørrer.

Men de som bruker slike maskiner i sine spørreundersøkelser kunne da i det minste latt maskinen komme med en liten setning først om hva dette var før de setter i gang med spørsmålene.

Jeg er ikke villig til å svare på alle mulige slags undersøkelser uten å vite hvem som spør og hvorfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...