Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei liljefrø!

Joda jeg har testet positivt på mange tester jeg nå. Jeg spottet litt et par ganger av progesteronen så jeg sluttet med den for 1 1/2 uke siden. Har tatt noen blodprøver hos fastlegen min og de er alle stigene:-))

Så denne gangen har jeg en fin følelse!! Skal til UL i Porsgrunn på onsdag for da er jeg akkurat 7 uker på vei!

gladklem

Gjest liljefrø

Hei liljefrø!

Joda jeg har testet positivt på mange tester jeg nå. Jeg spottet litt et par ganger av progesteronen så jeg sluttet med den for 1 1/2 uke siden. Har tatt noen blodprøver hos fastlegen min og de er alle stigene:-))

Så denne gangen har jeg en fin følelse!! Skal til UL i Porsgrunn på onsdag for da er jeg akkurat 7 uker på vei!

gladklem

Flott,ble litt nervøs jeg skjønner du,ettersom det ble så stille fra deg.Jeg hadde litt kontakt med deg tidligere(for ganske lenge siden),da under et annet nick,men jeg ønsker ikke og legge ut om det her.Kansje jeg sender en mail en dag når det lir på.kjempekoselig at du endelig lykkes,og ja jeg tror som du at det nå holder til mål og ender med en lillesøster eller lillebror.Har du regnet på en eventuell termin?

Iallefall,dere går spennende tider i møte,lykke til med UL´er og voksende mage : )

Flott,ble litt nervøs jeg skjønner du,ettersom det ble så stille fra deg.Jeg hadde litt kontakt med deg tidligere(for ganske lenge siden),da under et annet nick,men jeg ønsker ikke og legge ut om det her.Kansje jeg sender en mail en dag når det lir på.kjempekoselig at du endelig lykkes,og ja jeg tror som du at det nå holder til mål og ender med en lillesøster eller lillebror.Har du regnet på en eventuell termin?

Iallefall,dere går spennende tider i møte,lykke til med UL´er og voksende mage : )

Hei!

Ble jo litt nysgjerrig jeg nå da:-)) Men bare send mail. Hvis du er den jeg kanskje tror det er, så har jeg ikke lenger den gamle adressen. Men du kan jo bruke [email protected] Den skal funke;-)))

Hvordan står det til med deg da?

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...