Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En time to kvelder i uka er lite. Synes heller du burde satse på minst fire kvelder i uka.

Jeg sykler en time hver dag (til og fra jobb) og har kommet i form og holder vekten.

I tillegg trener jeg tre ganger i uka.

Det må mer til en to små timer i uka hvis du skal merke noe forskjell!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108022-sykkelmosjon/#findComment-634960
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Er ikke helt enig med Lora her.. To timer i uka er bedre enn ingenting! ; ) man trenger ikke trene seg halvt i hjæl for å merke forskjell. Det spørs jo hva målet ditt er og da?

Vil du komme i bedre form, elelr er hovedmålet å gå ned i vekt? Er det det siste må du nok endre kostholdet og ta litt mer i, men det er en begynnelse.

Begynte å trene på SATS selv for 1 mnd. siden ca. og merker at jeg er i litt bedre form, føler meg i hvert fall mye bedre fysisk! Og ejg har ikke rukket å trene så ofte som planlagt.. Har blitt fra 1 - 3 ganger i uka..

Men mosjon er bedre enn ingen mosjon, enten om du går tur eller sykler - det er bedre enn å ta bussen eller å sitte på rumpa. Ikke krev for mye av deg selv i starten, da kommer du til å kutte ut.

Lykke til! ; ) Skjønner hva du mener om jogging - hater det selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108022-sykkelmosjon/#findComment-635194
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...