Gå til innhold

Kan jeg få litt sympati? Expert har vært slemme.

Anbefalte innlegg

Gjest Melony

For under ett år siden kjøpte jeg meg mp3 spiller på expert. For et par uker siden slutta å virke, så jeg leverte den inn.

Da fikk jeg beskjed om at de skulle kontakte meg innen to uker.

Men tror du de gjorde det? Neida.

Ringte og purra i dag, og fikk vite at det vanligvis tar 2-4 uker å sjekke hva som er galt.

De fortalte meg altså først at det bare var to ukers ventetid for å få det til å høres så uskylig ut. Men å la meg pines så lenge er langt fra uskyldig. Jeg bruker spilleren hver eneste dag flere timer. En sommerferie uten er utenkelig.

Blæ!

Kan jeg få litt sympati?:)

Fortsetter under...

Når det gjelden kjeltringene på Expert har du min fulle sympati. Større møkkabutikker finnes ikke!

Jeg handler ikke så mye som ei lyspære der etter en heftig reklamasjonssak for ett par år siden.

Jeg kjøper, så langt det er mulig, alt av elektronikk/mobil o.l på Spaceworld. Der går det an å komme tilbake og få skikkelig service om noe skjærer seg.

Når det gjelden kjeltringene på Expert har du min fulle sympati. Større møkkabutikker finnes ikke!

Jeg handler ikke så mye som ei lyspære der etter en heftig reklamasjonssak for ett par år siden.

Jeg kjøper, så langt det er mulig, alt av elektronikk/mobil o.l på Spaceworld. Der går det an å komme tilbake og få skikkelig service om noe skjærer seg.

Bortsett fra datautstyret har jeg vel kjøpt alt jeg har hos Ideel. Har aldri hatt noen problemer med noe av det, og de er så gode på å ha tilbud på det jeg trenger når jeg trenger det :-)

Pappa Bjørn

Jeg har vært servicekonsulent for Expert. Av meg ville du fått andre beskjeder og bedre service, men det ville selvsagt ha kostet. Jeg hadde sående ordre om å dra mest mulig penger og fakturere til krampa tok meg for filleting. Jeg gikk etterhvert så utrolig lei av å kreve 900 av gamlinger for bytte av batteri i fjernkontrollen og andre bagateller at jeg sa klart i fra hva jeg mente åog sluttet på dagen. Ble litt bråk i ettertid men det brød jeg meg ikke nevneverdig om.

Expert driter i deg, hva de selger og hvordan det er andre steder bare de får penger. Møkkaplass å handle på, møkkaplass å jobbe på.

Annonse

Du har min dypeste sympati.

Jeg handler bare hos vår lokale, og de tør ikke tulle med oss nittedøler. Et dårlig rykte er over hele bygda på null komma niks, og butikken går dit peppern gror med en gang.

De to småttingene i Ole Brente..?

Høne I Frikassè

Du har min dypeste sympati.

Jeg handler bare hos vår lokale, og de tør ikke tulle med oss nittedøler. Et dårlig rykte er over hele bygda på null komma niks, og butikken går dit peppern gror med en gang.

Nittedøler? Bor du i Nittedal?

*ser over ælva*

Annonse

Høne I Frikassè

Det er jo langt unna. Naboer, 689 hus bortenfor ?

Næsj, det ække langt unna. Alt er relativt egentlig. Jeg synes ikke det er langt unna.

Din.. din... langtunna'er.

Hvis du sier meg din adresse, så skan jeg søke mellom din og min adresse og få frem sånn vis-veg greier og så kan jeg telle hus?

*humrer*

Ulv I Faarikaal

Næsj, det ække langt unna. Alt er relativt egentlig. Jeg synes ikke det er langt unna.

Din.. din... langtunna'er.

Hvis du sier meg din adresse, så skan jeg søke mellom din og min adresse og få frem sånn vis-veg greier og så kan jeg telle hus?

*humrer*

Det er hemmelig.

Jeg har flytta rundt i dalen litt. ikke sikkert jeg bor her så lenge heller. Det er fuktig på soverommet, kjøkkenet er for lite, prisen er for høy, ingen uteplass, parkering i bratt bakke, får vinduer.

Høne I Frikassè

Det er hemmelig.

Jeg har flytta rundt i dalen litt. ikke sikkert jeg bor her så lenge heller. Det er fuktig på soverommet, kjøkkenet er for lite, prisen er for høy, ingen uteplass, parkering i bratt bakke, får vinduer.

Her er det fiiiint å bo.

Her asså. *peker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...