Gjest thunderlips Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 hvorfor blir man så innihelvetes sulten om kvelden, når man egentlig på det tidspunktet burde la være å spise? Om morgenen når jeg burde spise, er det såvidt jeg får i meg to.*akkurat spist sju skiver* *burp* 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Sitter og tenker på det samme. Har nettopp dytta i meg tre innbakte pølser. Og jeg som egentlig vil slanke meg, huff! Går fint hele dagen, men når kvelden nærmer seg derimot... 0 Siter
Gjest Pimpernella Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Sitter og tenker på det samme. Har nettopp dytta i meg tre innbakte pølser. Og jeg som egentlig vil slanke meg, huff! Går fint hele dagen, men når kvelden nærmer seg derimot... Svar til begge: Det viktigste er å spise en fyldig og mettende frokost. selvom det er tføt, I know, men den varer utover daegen og man blir ikke så sulten utpå kvelden da. Spis også jevnlig , hver 4 time, det holder blodsukkeret oppe og ergo lysten på å proppe i seg noe avtar... Lykke til 0 Siter
Gjest thunderlips Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Svar til begge: Det viktigste er å spise en fyldig og mettende frokost. selvom det er tføt, I know, men den varer utover daegen og man blir ikke så sulten utpå kvelden da. Spis også jevnlig , hver 4 time, det holder blodsukkeret oppe og ergo lysten på å proppe i seg noe avtar... Lykke til teorien ser bra ut. Dessverre er praksis noe annet. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 teorien ser bra ut. Dessverre er praksis noe annet. Kanskje middagen er for tidlig? Jeg spiser frokost kl. 7.30 - en brødskive med masse fiber + et glass melk. Drikker ca. 2 liter vann i løpet av arbeidsdagen. Lunsj kl. 11 - en brødskive, en bolle salat + et glass melk. Middag mellom 17 og 18.. Det holder. Drikker også masse vann på kvelden. Skulle jeg sulte i hjæl på kvelden spiser ej en skive seinest 2 timer før jeg legger meg. Fordøyelsen går tregere om natta + at blodsukkeret er lavere. Man bør spise hver 3. time for å øke forbrennelsen, men det blir litt vel ofte for min del. Skal man ned noen kilo skal man aldri vente til man blir kjempesulten med å spise - ha frukt tilgjengelig. Banan er mettende, og appelsin, og mye mye sunnere enn sjokolade og innbakte pølser til kvelds! ; ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Kanskje middagen er for tidlig? Jeg spiser frokost kl. 7.30 - en brødskive med masse fiber + et glass melk. Drikker ca. 2 liter vann i løpet av arbeidsdagen. Lunsj kl. 11 - en brødskive, en bolle salat + et glass melk. Middag mellom 17 og 18.. Det holder. Drikker også masse vann på kvelden. Skulle jeg sulte i hjæl på kvelden spiser ej en skive seinest 2 timer før jeg legger meg. Fordøyelsen går tregere om natta + at blodsukkeret er lavere. Man bør spise hver 3. time for å øke forbrennelsen, men det blir litt vel ofte for min del. Skal man ned noen kilo skal man aldri vente til man blir kjempesulten med å spise - ha frukt tilgjengelig. Banan er mettende, og appelsin, og mye mye sunnere enn sjokolade og innbakte pølser til kvelds! ; ) Er alt du spiser i løpet av en dag 2 brødskiver, 2 glass melk og en normal middagsporsjon? Jeg hadde sultet i hjel på få dager med et slikt kosthold! 0 Siter
Mistera Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Om jeg nå spiser en skive RETT før jeg legger meg, våkner jeg i syv tiden med romlende vond mage og er SUPER sulten! 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Tror faktisk også det har noe med om du er A eller B menneske å gjøre. Tror de fleste A-mennesker er sultne om morgningen og har ikke SÅÅ store problemer om kvelden som "oss" B-mennesker. Vi derimot har kjempe dårlig matlyst om morgningen. Kan ofte føles som maten vokser i munnen på oss. Men om kvelden derimot, er vi småsultne helt til vi legger oss... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.