Gå til innhold

Er du flink med fotpleie på deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tørker meg skikkelig på føttene etter bad. Spesielt viktig i offentlige dusjer.

Og så klipper jeg neglene regelmessig.

Har dilla på å file føttene til min mor, for hun er plattfot og har noe enormt til tørr/hard hud. Veldig motiverende arbeid.

Sjelden jeg gidder gjøre det på meg selv, men spesielt hvis en skal gå i sandaler bør en stelle litt med føttene.

Annonse

Gjest hårek21

jeg er utrustet med pene føtter og tær og jeg har sett mangen stygge føtter og tær.

rettere sagt så er føtter og ikke minst tær noe av det styggeste på hele kroppen, men ja jeg steller mine.

når jeg har hatt en hard dag og kommer hjem tar jeg som oftest en lang og avslappende dusj.

får typen til å massere meg og bruker ihvertfall 10min massasje på hver fot.

vet ikke jeg altså men jeg sover bedre når jeg har knadd bena mine i olje eller krem=)

viktig å pleie bra med det som bærer kroppen hele dagen

Akkurat nå er de i alle fall det! :o) På onsdag kveld rigget jeg meg foran tv'n (Bridget Jones på dvd) med en diger balje med varmt såpevann (lactacyd dusjcreme) og badet føttene lenge. Etterpå var det negleklipp, filing av hard hud med pimpstein og så - høydepunktet: to stk. brødposer fikk en real klatt med spenol i seg, tredde en på hver fot, satte en runde med frysetape rundt så de ikke skulle skli av og tredde et par sokker utenpå. Tok dem av etter ca. 20 min og føttene var kjempemyke! De kjennes fremdeles veldig myke og deilige ut. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...