vima1365380532 Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Jeg er er 34 år gammel 3-barnsmor som etter 3 år med amming har gått ned fra en b til a-cup. Har vurdert siliconimplanat, men har nå hørt at brystene "øker" noe ved bruk av p-piller. Bruker nå spiral. Kan dette være et alternativ for meg? Trenger ikke så mye større bryster, bare litt for å føle at det er "noe" der. Er ellers slank og frisk, men dette plager meg mye. 0 Siter
soleil Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Yasmin p-piller kan ha denne bivirkningen. Har du gått ned i vekt eller har du kun merket det på brystene? 0 Siter
vima1365380532 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Skrevet 10. juni 2003 Yasmin p-piller kan ha denne bivirkningen. Har du gått ned i vekt eller har du kun merket det på brystene? Hei igjen og tusen takk for hurtig svar. Vet du om jeg bør ta ut spiralen først? Har gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid med førstemann. De kiloene er greit fordelt Er i grunnen fornøyd med resten av kroppen, men med brede skuldre, hadde det vært hyggelig å bli litt mer kvinnelig i frontpartiet.... 0 Siter
soleil Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Hei igjen og tusen takk for hurtig svar. Vet du om jeg bør ta ut spiralen først? Har gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid med førstemann. De kiloene er greit fordelt Er i grunnen fornøyd med resten av kroppen, men med brede skuldre, hadde det vært hyggelig å bli litt mer kvinnelig i frontpartiet.... Du må nok ta ut spiralen. Uansett er det ingen grunn til å bruke både spiral og p-pille. Men dette kan du ta opp med legen din. Du får ikke løst dette 'problemet' uten å gå til lege, uansett. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.