Gå til innhold

"Bivirkninger" av p-piller


vima1365380532

Anbefalte innlegg

vima1365380532

Jeg er er 34 år gammel 3-barnsmor som etter 3 år med amming har gått ned fra en b til a-cup. Har vurdert siliconimplanat, men har nå hørt at brystene "øker" noe ved bruk av p-piller. Bruker nå spiral. Kan dette være et alternativ for meg? Trenger ikke så mye større bryster, bare litt for å føle at det er "noe" der. Er ellers slank og frisk, men dette plager meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vima1365380532

Yasmin p-piller kan ha denne bivirkningen.

Har du gått ned i vekt eller har du kun merket det på brystene?

Hei igjen og tusen takk for hurtig svar. Vet du om jeg bør ta ut spiralen først? Har gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid med førstemann. De kiloene er greit fordelt Er i grunnen fornøyd med resten av kroppen, men med brede skuldre, hadde det vært hyggelig å bli litt mer kvinnelig i frontpartiet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og tusen takk for hurtig svar. Vet du om jeg bør ta ut spiralen først? Har gått ned 4 kilo siden jeg ble gravid med førstemann. De kiloene er greit fordelt Er i grunnen fornøyd med resten av kroppen, men med brede skuldre, hadde det vært hyggelig å bli litt mer kvinnelig i frontpartiet....

Du må nok ta ut spiralen. Uansett er det ingen grunn til å bruke både spiral og p-pille.

Men dette kan du ta opp med legen din. Du får ikke løst dette 'problemet' uten å gå til lege, uansett.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...