Gå til innhold

Blod fra endetarm.

Anbefalte innlegg

For noen mnd siden var jeg til Kreftkontroll hos spesialist. Legen undersøkte både underliv og tarm. Konstanterte at det ikke var noen svuls noe sted. Fikk heller ikke noe svar at noe var galt. Har Diabetes bruker langtidsvirkende insulin errer privatlegens besked. Bruker også smertestillende tab. for leddgikt. ikke sterke.Men etter at jeg begynte med insulin, virker det som jeg hovner opp nedentil. Holder jeg igjend med de andre tbl, blir jeg syk i endetarmen. Det kommer blod også av og til. Har selv et liv i hesetjenesten bak meg, har tatt opr. for hemoroider for mange år siden. Jeg hørte altid at de som hadde det ikke kunne få polypp? Jeg har hatt stor sorg av å miste et barn, strevet med en slagrammet mann som nu er kjekk. Bør jeg opsøke den kvinnelige legen på nytt.Liker ikke å nevne dette for min privatlege.Regnet med at en k. kontroll dekket alt. Det er bare 3 mnd.siden. Håper på svar fra lege. Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10908-blod-fra-endetarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stein Vaaler

Hei

Dette er en komplisert problemstilling som i liten grad egner seg for en "nettdoktor". Jeg vil sterkt anbefale deg å gå tilbake til din egen privatlege og la han/henne i samråd med spesialisten vurdere hvorledes dette bør hånteres videre.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10908-blod-fra-endetarm/#findComment-56526
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...