AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Jeg bruker briller. Natt til i dag sov jeg ingenting og følte meg trist, gråt ikke men kjennes ut som gråten presser på bak øynene. Våknet litt rød og litt sår rundt begge øynene. Men nå føles det ut som det er et rusk på høyre øye og jeg er ganske sikker på at jeg ser dårligere enn vanlig på det øyet. Hvis man googler det så sies det at man bør kontakte legevakt. Men har det trolig bare med det at jeg ikke sov og var trist eller bør jeg kontakte legevakt? Litt flaut å komme dit hvis det bare er ingen søvn og tristhet som er feilen. Anonymkode: 9592f...52f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Kan du ikke heller høre med fastlegen din utover i uken, evt i morgen, om du ikke blir bedre? Anonymkode: 7538b...c1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke heller høre med fastlegen din utover i uken, evt i morgen, om du ikke blir bedre? Anonymkode: 7538b...c1e Jo, naturligvis. Er bare at google får det til å høres ut som det haster? Anonymkode: 9592f...52f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, naturligvis. Er bare at google får det til å høres ut som det haster? Anonymkode: 9592f...52f Kan du ikke bare ringe dem, fremfor å dra dit? Anonymkode: 7538b...c1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du ikke bare ringe dem, fremfor å dra dit? Anonymkode: 7538b...c1e Jo, ringer så klart først men bare følte det ville være flaut om det var bare pga tristhet og manglende søvn? Anonymkode: 9592f...52f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, ringer så klart først men bare følte det ville være flaut om det var bare pga tristhet og manglende søvn? Anonymkode: 9592f...52f Sikkert bare en liten rift eller noe rusk. Anonymkode: 7538b...c1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert bare en liten rift eller noe rusk. Anonymkode: 7538b...c1e Ok da satser jeg på det og ser det an til i morgen. Anonymkode: 9592f...52f 0 Siter
Vendi Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ok da satser jeg på det og ser det an til i morgen. Anonymkode: 9592f...52f Jeg synes du burde ringe legevakta nå for å forhøre deg. Du driter deg ikke ut. Bare si det som det er at KI/Google anbefalte deg å ta kontakt på bakgrunn av de symptomene du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.