erik123 Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Jeg har fått det i et år nå. Men skal nå prøve Phenergan. Håper det hjelper. 0 Siter
erik123 Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Er vektoppgang en bivirkning på Phenergan? Sto ikke noe om det i pakningsvedlegget. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 2. september Skrevet 2. september (endret) erik123 skrev (25 minutter siden): Er vektoppgang en bivirkning på Phenergan? Sto ikke noe om det i pakningsvedlegget. Jeg synes ofte det er nyttig å søke på engelsk. Og ved å søke weight gain phenergan eller weight gain promethazine så får du opp ganske mange treff på at vektøkning spesielt ved langtidsbruk av phenergan eller antihistaminer er sett. Endret 2. september av Ikkeanonymnok 0 Siter
erik123 Skrevet onsdag kl 13:56 Forfatter Skrevet onsdag kl 13:56 Ikkeanonymnok skrev (6 timer siden): Jeg synes ofte det er nyttig å søke på engelsk. Og ved å søke weight gain phenergan eller weight gain promethazine så får du opp ganske mange treff på at vektøkning spesielt ved langtidsbruk av phenergan eller antihistaminer er sett. Det får så være, må ha de for å få sove. Har prøvd så og si alt. Zolpidem fungerer ikke lenger. Truxal har jeg tatt i 50 år.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.